اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آزادی ۵ زندانی در همدان به مناسبت «روز پدر»

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی پنج زندانی جرائم غیرعمد به کمک خیرین به‌ مناسبت میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر خبر داد.

آزادی ۵ زندانی در همدان به مناسبت «روز پدر»

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی پنج زندانی مرد به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی(ع) خبر داد و اظهار کرد:  بانوان پایگاه شهید سمیه در همدان در یک اقدام پسندیده یک زندانی مرد را به‌ مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر با اهدای ۲۰۰ میلیون ریال آزاد کردند.

وی با اشاره به اینکه یک خانواده‌ و یک جوان تقریبا ۲۷ ساله نیز روز گذشته برای آزادی زندانیان مرد کمک کردند تا اقدامات آنها برای عید غدیر انجام و آزاد شوند گفت: یک زندانی نیز یکشنبه هفته آینده آزاد می‌شود و بقیه چهار نفر نیز آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با تاکید به اینکه این اقدامات پسندیده موجب می‌شود در آستانه سال نو پدران و مادرانی در کنار خانواده خود باشند خاطرنشان کرد: به مناسبت روز مادر و دهه فجر جشن گلریزان برگزار شد و در این جشن نیز مساعدت لازم برای آزادسازی ۵۰ زندانی فراهم شد.

وی بیان کرد: با توجه به ایام پایانی سال درصددیم پدران و مادرانی که به علت بدهی‌‎های مالی در زندان هستند در ایام سال نو در کنار خانواده خود باشند و در این راستا از خیرین می‌خواهیم یاری کنند.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول