اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

درد دل‌های عضو هیات‌رئیسه تیروکمان؛ از انتقاد به رئیس تا حمایت از میلاد وزیری

عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: بی انصافیست بگوییم فدراسیون از میلاد وزیری حمایت نکرده است.

درد دل‌های عضو هیات‌رئیسه تیروکمان؛ از انتقاد به رئیس تا حمایت از میلاد وزیری

بهرام ملکی در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص برگزاری لیگ تیراندازی با کمان عنوان کرد: ما توانستیم مجدداً عنوان قهرمانی را کسب کنیم البته درباره اینکه چرا مسابقات لیگ در زمستان برگزار می‌شود، انتقاداتی وجود دارد چرا که در هیچ جای دنیا این طور نیست و باید در این فصل مسابقات داخل سالن برگزار شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد: چند سالی است که در ایران مسابقات داخل سالن برگزار نمی‌شود اما معمولاً در دنیا مهرماه این مسابقات را برگزار می‌کنند، از طرفی ما می‌توانستیم لیگ را طوری پیگیری کنیم که بخش خصوصی آن را برگزار کند. پارسال این اتفاق افتاد اما امسال خیر. فدراسیون هم به خاطر محدودیت‌های بودجه نمی‌تواند با کیفیت بالا لیگ را برگزار کند. اگر به بخش خصوصی واگذار کنند درآمدزایی هم صورت می‌گیرد. پیشنهاد من این است که بتوانیم لیگ را به صورت استیج برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا امسال بخش خصوصی حمایت نکرد، گفت: شاید امسال کسی جلو نیامد چون پارسال من از باشگاه آکادمی راد لیگ را برگزار کردم و در لیگ سال گذشته فقط هفته اول را پخش زنده نداشتیم و بقیه لیگ از تلویزیون پخش شد اما امسال این طور نبود و فدراسیون هم بودجه ندارد. بودجه ۶ میلیاردی فدراسیون ناچیز است با چند تا سفر تمام می‌شود.

 

مدیر باشگاه آکادمی راد با اعلام این خبر که سال آینده در لیگ شرکت نمی‌کند، تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم از برخی ورزشکاران حمایت و در بخش پایه کار کنیم. تلاش می‌کنیم استیج‌های منظمی را در بخش پایه داشته باشیم، البته این حمایت‌ از ورزشکاران قبلا هم بوده است مثلا زمانی که میلاد وزیری سهمیه المپیک گرفت من اسپانسر شدم. وقتی او مشکلاتی در مورد کمان و حقوق مطرح کرد، به او کمان دادیم و ماهیانه حقوق پرداخت کردیم تا بتواند به المپیک برود.

ملکی ادامه داد: وزیری یک ماه قبل از المپیک به ترکیه رفت و اردوی مشترکی داشت. من با صحبت‌هایی که با فدراسیون داشتم این کارها را انجام دادم چون بحث این بود بتوانیم از ورزشکار المپیکی حمایت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که وزیری در المپیک از ۶۴ ورزشکار شصت و سوم شد و از دور رقابت‌ها با شکست در مسابقه اول حذف شد، آیا از حمایت‌هایی که داشتید پشیمان نیستید؟ تصریح کرد: این طور نیست؛ وزیری هیچ وقت رکورد ۶۲۸ را نزده بود و همیشه رکوردی بالاتر از ۶۵۰ داشت. من در جریان رکوردهای او بودم. فکر می‌کنم المپیک یک اتفاق بود و باید این موضوع فراموش شود. فدراسیون واقع در حمایت از میلاد وزیری کوتاهی نکرد، حتی ۱۰ روز قبل از المپیک گفت که کمان ندارد و ما برای او کمان تهیه کردیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی با کمان، خاطرنشان کرد: کمیته ملی المپیک و هیات آذربایجان شرقی هم حمایت لازم را از وزیری داشتند، این بی‌انصافی است بگوییم فدراسیون کاری برای او نکرد. در حال حاضر من از چند ورزشکار دیگر مانند رضا شعبانی، پالیزبان، گیسا بایبوردی حمایت می‌کنم. این دوستان می‌توانند آینده خوبی را در تیراندازی با کمان رقم بزنند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد برگزاری انتخابات تیراندازی با کمان که سال آینده انجام خواهد شد، عنوان کرد: امیدوارم انتخابات به موقع برگزار شود و هر شخصی که می‌آید برای ۴ سال آینده برنامه داشته باشد. من توقع داشتم مدیران بهتری کاندیدا می‌شدند. چند بار دیدم ورزشکاران قدیمی ما انتقاد می‌کنند اما باید هر مدیری را در زمان خود مقایسه کنیم، پتانسیل ورزش ما همین است. امیدوارم زمانی برسد که وزارت فدراسیون‌ها را به بخش خصوصی بسپارد تا ما برنامه بلندمدت داشته باشیم.

ملکی یادآور شد: زمانی که شعبانی‌بهار آمد زیرساخت‌هایی مانند خوابگاه و ساختمان اداری ساخته شد که البته من انتقاد کردم و گفتم این کارها را باید شرکت توسعه انجام دهد و ما دنبال مسائل فنی باشیم. دنیا به سمت هوشمندسازی است بنابراین نوع تمرینات ما هم باید هوشمند باشد. دیگر وقت آن زمانی که ورزشکار از صبح تا شب چند صد تیر می‌زد گذشته است، الان باید هوشمند کار کنیم تا بتوانیم در ۴ سال آینده ریکرو را به جای خوب برسانیم. توقع من این است هر شخصی می‌خواهد برای ریاست انتخاب شود برنامه داشته باشد که کجا هست و به کجا می‌خواهد برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول