اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ضرورت تعیین زمان‌بندی مناسب برای صدور مجوز جذب سرمایه‌گذار

استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران شرکت‌های خدمات رسان و مدیران بانک‌های استان باید جهت صدور مجوزهای لازم ایجاد سرمایه‌گذاری برای طرح های صنعتی در استان یک زمان‌بندی مثمر ثمر ارائه دهند.

ضرورت تعیین زمان‌بندی مناسب برای صدور مجوز جذب سرمایه‌گذار

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی، محمد صادق معتمدیان یازدهمین نشست رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در حمایت از واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران در استان اظهارداشت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی، مدیران شرکت‌های خدمات رسان و مدیران بانک‌های استان باید جهت صدور مجوزهای لازم  ایجاد سرمایه‌گذاری برای طرح های صنعتی در استان یک زمان بندی مثمر ثمر ارائه دهند.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای افزایش سرمایه‌گذاری در استان باید دید انتفاعی نداشته باشند و عملکرد خود را به نفع سرمایه گذاران سوق دهند تا سرمایه گذاران بخش خصوصی راغب به انجام سرمایه گذاری در حوزه صنعتی و تولیدی در آذربایجان غربی  شوند.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه طرح ایجاد واحد تولیدی صنعتی سیم و کابل مسی شرکت رعد الکتریک که یکی از واحدهای صنعتی فعال ارومیه در زمینه تولید انواع سیم و کابل با اشتغالزایی مستقیم برای ۴۰ نفر می‌باشد و جهت توسعه دامنه فعالیت خود در صدد ایجاد و راه اندازی واحد تولیدی صنعتی جدید می باشد مورد بررسی قرار گرفت.

این واحد برای توسعه تولید خود  در زمینی به مساحت بیش از سه هزار متر مربع و با حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده بالغ بر ۲۰ میلیون دلار و یک هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم جدید برای ۱۰۰ نفر در شهرک صنعتی با هدف صادرات، طراحی های لازم را انجام داده است که در یازدهمین جلسه تسهیل و رفع موانع سرمایه گذاری استان مطرح و مورد تأیید اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول