اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جبیره: هر بازی‌ را به چشم فینال می‌بینیم/ حیف بود تراکتور را نمی بردیم

مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هر بازی برای نفت آبادان یک فینال است و به جدول نگاه نمی‌کنیم.

جبیره: هر بازی‌ را به چشم فینال می‌بینیم/ حیف بود تراکتور را نمی بردیم

رضا جبیره در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال نفت آبادان مقابل تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر چندین بازی است که دور برد افتاده‌ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. مقابل تراکتور هم خیلی خوب بازی را شروع کردیم و می‌توانستیم بیشتر از یک گل هم به ثمر برسانیم. محمدرضا اخباری هم جدا از دو موقعیت خوبی که از خود من گرفت، فرصت‌های زیادی را از تیم صنعت‌نفت مهار کرد. البته مهم کسب سه امتیاز بود. خوشبختانه با برنده شدن در این دیدار خانگی، توانستیم این روند خوب را حفظ کنیم.

وی درمورد پوکر کردن صنعت‌نفت در کسب پیروزی‌های متوالی با بردن تراکتور، توضیح داد: واقعا چهارمین برد پشت سر هم جای شکر دارد و ان‌شاءالله با دعای هواداران و همت بچه‌ها و کادرفنی باز هم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم. 

مهاجم نفت آبادان درخصوص ادعای علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه به بازیکنانش توصیه کرده تمام بازی‌ها را به چشم یک فینال ببینند و نگاهی به جدول یا حتی کسب سهمیه آسیا نداشته باشند، گفت: هر بازی را به چشم یک فینال می‌بینیم که باید برای رسیدن به هدف آن را ببریم. بدون نگاه کردن به جدول، در هر مسابقه تمام توان خود را می‌گذاریم اما درباره نتیجه باید دید خدا چه می‌خواهد. نفت آبادان بازی به بازی پیش می‌رود.

جبیره درباره غایبان زیاد نفت آبادان و تراکتور در بازی روز گذشته، پاسخ داد: فوتبال یک ورزش تیمی است و یک تیم هم شامل 40-30 نفر می‌شود. هرچند تراکتوری‌ها غایبان زیادی داشتند اما در تیم ما هم بازیکنان زیادی غایب بودند اما بدون توجه به این مسائل طبق یک کار تیمی جلو رفتیم و خدا را شکر می‌کنیم بدون نفرات غایب‌مان هم برنده شدیم.

وی در مورد اینکه علیرضا منصوریان مدعی شده پس از گل طالب ریکانی به تراکتور بیشتر از گلی که تیم ملی تحت هدایتش در بازی با روسیه به ثمر رساند خوشحال شده است، عنوان کرد: برای بازی با تراکتور خیلی زحمت کشیدیم. هم فوتبال خوبی بازی کردیم و هم خوب موقعیت به وجود آوردیم. حیف بود اگر در این مسابقه برنده نمی‌شدیم اما گل دقیقه 85 ریکانی به همه چسبید و منصوریان هم خیلی خوشحال شد.

مهاجم نفت آبادان درخصوص مشکلات مالی این باشگاه، پاسخ داد: تیم از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشته اما به مرور بخشی از مشکلات رفع شد و امیدوارم دیگر مشکلی نداشته باشیم. به آینده نفت خیلی امیدوار هستیم و امیدوارم هواداران دعا کنند تا با تلاش خود، آنها را سرافراز کنیم. کاری هم به جدول نداریم زیرا بازی به بازی پیش می‌رویم. پرونده تراکتور را بستیم و از امروز به سراغ دیدار با فجرسپاسی می‌رویم.

جبیره درباره شادی عجیب بازیکنان صنعت‌نفت در رختکن پس از دیدار با تراکتور، گفت: امیدوارم این بردها تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا بازهم بتوانیم در رختکن یزله بزنیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول