اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تقویت فعالیت تیم‌های گشت و بازرسی در بازار نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند از تشدید فعالیت تیم‌های گشت و بازرسی در بازار خبر داد و بر پایش مستمر تیم‌های بازرسی اداره صمت و همچنین فعال کردن صنوف مختلف تاکید کرد.

تقویت فعالیت تیم‌های گشت و بازرسی در بازار نهاوند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند جعفر سلگی ظهر امروز در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار اظهار کرد: برخی از سودجویان و فرصت‌طلبان به دنبال تنش در بازار مصرف هستند که باید پایش بازار به صورت جدی و مستمر در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: با هر گونه گرانی ساختگی، احتکار، گران‌فروشی و کم‌فروشی که باعث اختلال در سفره مردم و ایجاد نگرانی در کشور شود برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان نهاوند از تشدید فعالیت تیم‌های گشت و بازرسی در بازار خبر داد و بر پایش مستمر تیم‌های بازرسی اداره صمت و همچنین فعال کردن صنوف مختلف تاکید کرد.

وی گفت: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در شهرستان با هدف تامین به موقع و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم تشکیل شده تا از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی جلوگیری کند.

سلگی با بیان اینکه در برنامه جدید بخش عمده سیاست‌های تنظیم بازار توسط وزارت جهاد کشاورزی اجرا می‌شود گفت: با توجه به اینکه تامین کالاهای اساسی و بخش کشاورزی از مهمترین نیازهای مردم است مدیریت توزیع این اقلام و نظارت بر بازار مصرف عمدتا با جهاد کشاورزی است که انتظار می‌رود این اداره هماهنگی لازم را در این خصوص داشته باشد.

وی در این خصوص افزود: بنا به اعلام وزارت جهاد اقدامات خوبی در زمینه ذخیره سازی کالاهای اساسی از جمله گوشت و برنج انجام گرفته که در زمان لازم بین مردم توزیع می‌شود.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه مردم نگرانی برای تامین گوشت نیز نداشته باشند چراکه عرضه گسترده و نامحدود، تا شب عید و ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت گفت: وزارت جهاد کشاورزی با تمام توان برای تنظیم بازار و عرضه محصولات تلاش خواهد کرد.

وی از مردم خواست در رصد بازار، مدیریت مصرف و مقابله با اخباری که باعث تشویش در جامعه می‌شود به خادمان خود در دستگاه‌های عضو کمیته تنظیم بازار کمک کنند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی به اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و تعزیرات موارد را گزارش کنند.

سلگی مقابله شایعات و اخبار کذب در خصوص وضعیت بازار را عامل روانی برای ایجاد گرانی عنوان کرد و گفت: از رسانه‌ها انتظار داریم با اطلاع‌رسانی درست، از انتشار اخبار نگران‌کننده، غیرموثق و ساختگی خودداری کنند تا مشکلی در سفره مردم ایجاد نشود.

وی در پایان از آمادگی نیروی مقاومت بسیج برای مقابله با گرانی خبر داد و افزود: برای بازرسی‌های شهرستان، بسیج در کنار اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی خواهد بود و از نزدیک به رصد بازار در کنار سایر دستگاه‌ها خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول