اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

فدراسیون جودوی ایران برای تجهیز سخت‌ افزاری به عراق کمک می‌کند

در دیدار رئیس فدراسیون جودوی عراق با آرش میراسماعیلی، تفاهم نامه‌ای برای همکاری بلند مدت به امضا رسید.

فدراسیون جودوی ایران برای تجهیز سخت‌ افزاری به عراق کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، در جلسه روسای فدراسیون‌های جودوی دو کشور ایران و عراق که امروز یک شنبه 24 بهمن 1400 در محل فدراسیون برگزار شد، تفاهم ‌نامه همکاری‌های بلند مدت فی‌مابین به امضا رسید. 

در راستای افزایش همکاری ورزش بین دو کشور ایران و عراق، مسئولان کمیته ملی المپیک کشور عراق به همراه جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی این کشور به ایران سفر کردند.

 به همین دلیل سمیر صادق خضیر رئیس فدراسیون جودو عراق  نیز که به تهران سر کرده، امروز یک شنبه با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و دیگر مسولان این فدراسیون دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

سمیر صادق خضیر با حضور در فدراسیون جودوی کشورمان و پس از دیدار با میراسماعیلی، در مورد همکاری‌های بیشتر دو فدراسیون با او صحبت کرد.

در این جلسه با حضور صابر گرایلی سرپرست نایب رئیسی، صدیقه کعی زاده دبیرکل فدراسیون، مریم بهاروند سرپرست نایب رئیسی بانوان، استاد کیهان پیشکسوت جودو و... تفاهم نامه‌ای بین دو طرفین امضا شد تا تیم‌های ملی جودوی ایران و عراق در کمپ مشترک حضور داشته باشند.

اعزام و حضور مدرسین ایرانی در کشور عراق، تبادل فنی بین دو کشور، کمک فدراسیون جودو ایران برای تجهیز سخت افزاری فدراسیون جودوی کشور عراق از جمله مباحثی بود که در جلسه امروز روسای فدراسیون ها در مورد آن به تفاهم رسیدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول