اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای 285 طرح اشتغالزایی توسط بهزیستی خراسان‌جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی از اجرای 285 طرح اشتغال با اعتباری بیش‌از 216 میلیارد ریال در استان در طی یک سال گذشته توسط بهزیستی استان خبر داد.

اجرای 285 طرح اشتغالزایی توسط بهزیستی خراسان‌جنوبی

«علی عرب‌نژاد» مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: موضوع اشتغال یکی از مباحث مهمی بوده که سازمان بهزیستی بر روی آن اهتمام جدی دارد.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی خراسان‌جنوبی طی یک سال گذشته موفق شده ۲۸۵ طرح اشتغال ایجاد کند، تصریح کرد: برای ایجاد این طرح‌های اشتغال اعتباری بیش‌از ۲۱۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

هیچ‌گونه ابلاغ اعتباری از سوی بانک‌های پاسارگاد و گردشگری به استان نداشته‌ایم

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه اعتبارات قرض‌الحسنه اشتغالزایی تکلیفی بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۰ ابلاغ شده کشور به مبلغ ۴۴۹ میلیارد ریال می‌باشد، تصریح کرد: از این مبلغ فقط ۳۴۹ میلیارد ریال از طرف بانک‌های عامل به بهزیستی استان ابلاغ شده است.

عرب‌نژاد یادآور شد: برخی از بانک‌ها کل اعتبارات را  به بهزیستی ابلاغ کرده ولی برخی دیگر مانند بانک ملی ۲۰ درصد و بانک صادرات ۷۰ درصد از کل اعتبارات تخصیصی را ابلاغ کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین بانک‌های پاسارگاد و گردشگری نیز هیچ گونه ابلاغ اعتباری را به استان تخصیص نداده‌اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه از مبلغ ۳۴۹ میلیارد ریال ابلاغی بانک‌ها تعداد ۳۷۸ نفر به مبلغ ۲۹۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۸۵ نفر به مبلغ ۲۱۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول