اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حضور مدیرعامل پیکان در اردوی قبل از بازی با هوادار با چاشنی جشن تولد+ عکس

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران شنبه شب در اردوی تیم فوتبال این باشگاه حضور یافت و به بازیکنان روحیه داد.

حضور مدیرعامل پیکان در اردوی قبل از بازی با هوادار با چاشنی جشن تولد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه روابط عمومی باشگاه پیکان، در آستانه دیدار تیم فوتبال پیکان با هوادار در هفته هفدهم لیگ برتر ، امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه شب گذشته در اردوی شاگردان مجتبی حسینی حضور یافت.

در این نشست صمیمانه عطابخش به کادرفنی، اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال پیکان وعده حل برخی مشکلات را طی روزهای آینده داد و از آنها خواست که به غیر از مسائل فنی ، دغدغه‌ای بابت موضوعات دیگر نداشته باشند.

 

مدیرعامل پیکان خطاب به اعضای تیم فوتبال گفت: به توانایی های شما ایمان دارم؛ همانطور که تا اینجای مسابقات با جان و دل فوتبال بازی کردید و اکنون مورد تحسین کارشناسان هستید، شک ندارم شما عزیزان در دیدار روز یکشنبه مقابل هوادار و همه بازی های بعدی نیز با تمام توان به میدان می روید. در شکست ها هم کنار شما خواهم بود، اما خواهشم از شما این است که هیچ وقت به خودتان نبازید.»

عطابخش ادامه داد: امروز پیکان به تیمی تبدیل شده که همه تیم ها از آن هراس دارند و این با زحمات کادرفنی و پشتیبانی و شما بازیکنان به دست آمده است. از این پس من هم در کنار شما خواهم بود و هر کاری از دستم بربیاید، در راستای کاهش دغدغه‌های‌تان انجام خواهم داد. ان شاالله این روند خوب را ادامه بدهیم و روزهای بهتری را هم در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

در جلسه شنبه شب ابراهیم صالحی کاپیتان تیم پیکان نیز دقایقی به صحبت پرداخت و از زحمات مدیرعامل باشگاه در روزهای اندکی که سکان امور را در دست گرفته تشکر کرد. صالحی به عطابخش قول داد که تا پایان مسابقات لیگ برتر همه توان شان را برای موفقیت تیم انجام بدهند و در راستای ارتقای برند باشگاه پیکان گام بردارند.

در پایان این نشست صمیمانه بازیکنان و کادرفنی و اجرایی تیم فوتبال پیکان، مدیرعامل باشگاه را سورپرایز کردند و تولد 40 سالگی این مدیر جوان را جشن گرفتند. عطابخش نیز ضمن تشکر از اعضای تیم آرزوی روز تولد خود را به موفقیت پیکان در بازی های آینده اختصاص داد که با تشویق حاضران همراه بود.

تیم پیکان از ساعت 15 امروز در چارچوب دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی میزبان هوادار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول