اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستاره چلسی: رویای کودکی‌ام به حقیقت پیوست

ستاره آلمانی که گل قهرمانی چلسی را به ثمر رساند پس از این جام، مصاحبه جالبی را انجام داد و رویای خودکی خود صحبت کرد.

ستاره چلسی: رویای کودکی‌ام به حقیقت پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در فینال جام باشگاه‌های جهان، تیم فوتبال چلسی در یک بازی سخت و هیجانی موفق شد مقابل پالمیراس به برتری 2 بر یک دست یابد و بر بام دنیا بیایستد.

این مسابقه در وقت‌های معمول با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دقیقه 117 ، کای هاوترز موفق شد با زدن پنالتی، گل پیروزی بخش تیم اروپایی را به ثمر رساند و چلسی را قهرمان این رقابت نام دهد.

ستاره آلمانی که گل قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز به ثمر رسانده بود، پس از این درخشش گفت: شبی فوق العاده را رقم زدیم. پس از قهرمانی در اروپا، حالا قهرمان دنیا شدیم که به نظر اتفاق بهتری است. در موقع زدن پنالتی خیلی استرس داشتم و صادقانه بگویم، پنالتی بزرگی بود. دیوانه کننده بود و خوشحالم توانستم روی اعصابم مسلط شوم و پنالتی را گل کنم.

هاورتز گفت: من پنالتی زن سوم تیم هستم ولی 2 نفر دیگر بیرون بودند. هم‌تیمی‌هایم به من خیلی اعتماد به نفس دادند و من همیشه از بچگی رویای این را داشتم که این اتفاق را رقم زنم. خیلی احساس خوبی دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول