اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بازدید فرماندار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/ کمبودهای بیمارستان رفع می‌شود

فرماندار شهرستان بویراحمد به صورت سرزده از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بازدید کرد

بازدید فرماندار از بیمارستان شهید بهشتی یاسوج/ کمبودهای بیمارستان رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شهرام مهدوی مطلق  با همراهی نیازی سرپرست بیمارستان  و مدیران داخلی، حراست ضمن حضور در بخش‌های سوختگی و بخش کرونا به صورت مستقیم در جریان روند خدمات رسانی به مردم و بیماران این بیمارستان قرار گرفت‌.

در این بازدید فرماندار بویراحمد در جریان آخرین وضعیت بیمارستان شهید بهشتی که به تازگی محل بستری بیماران کرونایی است قرار گرفت.

فرماندار بویراحمد در حاشیه بازدید از بخش‌های بیمارستان و در دیدار با کارکنان و پرستاران و برخی مراجعین بیمارستان گفت:متاسفانه ویروس کرونا تمامی اقشار جامعه را به نوعی با خود درگیر ساخته و کادر درمان در خط مقدم جبهه سلامت بیشترین فشار را متحمل می‌شوند.

وی بیان کرد: البته شهروندان نیز همواره قدردان پزشکان و پرستاران  هستند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و  با حمایت‌های بی‌دریغ خود سعی بر همراهی این قشر متعهد دارند .

فرماندار  شهرستان بویراحمد در ادامه این بازدید گفت: خوشبختانه رضایتمندی مراجعین و بیماران حاضر در این بازدید نشانه عملکرد قابل قبول مسئولین وکارکنان پرتلاش بیمارستان و دانشگاه را می‌رساند که از همه مسئولین بیمارستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی   مجموعه اقدامات و نحوه خدمات‌رسانی و کمبودها و مشکلات را به استحضار فرماندار شهرستان بویراحمد رساند و مقرر شد هفته آینده  جلسه ای با حضور مدیران شهرستان بویراحمد در بیمارستان شهید بهشتی  تشکیل و مشکلات بیمارستان مطرح وبا همکاری مدیران شهرستان بویراحمد جهت خدمات دهی مطلوب به مراجعین مرتفع تا خللی  در خدمات به بیماران بوجود ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول