اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۶ اوباش زمین خوار در شهریار دستگیر شدند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۶ اوباش زمین خوار در روستای کردامیر شهرک امیریه شهریار خبر داد و گفت: در این عملیات ویژه ۶ قبضه قمه و شمشیر و یک عدد افشانه اشک آور کشف شد.

۶ اوباش زمین خوار در شهریار دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص اینکه تعدادی اوباش به‌صورت دسته جمعی با استفاده از سلاح سرد، به باغی در روستای کردامیر شهرک امیریه شهریار هجوم برده و با ضرب و جرح و تهدید مالک، قصد سندسازی و خلع ید باغ یکی از مالکان را داشتند، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تیم ویژه‌ای از پلیس بررسی موضوع را آغاز کرده و با تلاش و پیگیری، موفق به شناسائی ۶ اوباش متواری در این زمینه شدند که پس از تصرف عدوانی فرار کرده بودند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس، ۶ اوباش متواری شناسائی و در عملیاتی از سوی پلیس در مخفیگاهشان در روستای کردامیر دستگیر شدند و در بازرسی از محل، ۶ قبضه قمه و شمشیر و یک عدد افشانه اشک آور کشف شد.

به گفته این مقام انتظامی، اوباش دستگیر شده، انگیزه خود را از این اقدام تهدیدآمیز، سندسازی و تصرف باغ مالک دانستند که قبلا نیز در چندین مورد با ارعاب برخی مالکان باغ‌های شهرک‌های اقماری شهریار، در صورت عدم رضایت آن به فروش زمین و باغ با قیمت پایین، با ترساندن و تهدید، آنها را مجبور به این کار می‌کردند.

سردار ظهیری با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد، تصریح کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون و شدت لازم برخورد می‌شود و شهروندان در صورت مشاهده چنین مواردی، می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ پیگیری کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول