اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اطفاء کامل حریق بازار تهران با دو مصدوم سطحی/ عملیات لکه‌گیری ادامه دارد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش سوزی بازار تهران هیچ تلفاتی نداشته است گفت: عملیات لکه‌گیری هنوز ادامه دارد و یک کسبه و یک اتش نشان دچار مصدومیت شده‌اند.

اطفاء کامل حریق بازار تهران با دو مصدوم سطحی/ عملیات لکه‌گیری ادامه دارد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تهران درباره آتش سوزی بازار تهران اظهار کرد: حوالی ظهر اطفاء کامل حریق انجام شد و هیچ شعله‌ای به آن صورت  باقی نماند و از همان لحظه عملیات لکه گیری شروع شد که به دلیل احتمال ریزش دیوار و جهت پیدا کردن آتش‌های پنهان این عملیات ممکن است تا شب طول بکشد.

ملکی درخصوص تعداد مصدومان افزود: خوشبختانه تا به این لحظه هیچ تلفات و مصدومیت شدیدی نداشتیم و فقط دوتا مصدوم داشتیم که یکی از آتش نشان‌ها از ناحیه زانو دچار آسیب و یک نفر از کسبه مقداری دچار سوختگی شده است.

 

وی گفت: هنوز عملیات لکه‌گیری ادامه دارد و تعدادی از ایستگاه‌ها مرخص شدند و چند ایستگاه همراه با نفراتشان در محل حضور دارند و مشغول لکه گیری هستند.

 

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: هنوز آمار دقیقی از مغازه‌های آسیب دیده در دست نیست ولی به طور تقریبی حدود ۳۰ مغازه سطحی یا به طور کامل دچار حریق شده‌اند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول