اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی: نیازمان فقط در خط حمله بود/شرایط فولاد با نکونام عوض شده

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: یکی دو نفر را در خط حمله جذب کردیم چون فقط دراین پست نیاز داشتیم.

خطیبی: نیازمان فقط در خط حمله بود/شرایط فولاد با نکونام عوض شده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رسول خطیبی پیش از دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان، اظهار داشت: به مجموعه فولاد بابت بردن سوپرجام تبریک می‌گویم، آنها بیشترین بازیکن را در نقل و انتقالات گرفتنه و بازیکنان با کیفیتی هم جذب کردند ضمن آنکه تغییراتی نسبت به نیم فصل او داشتند.

وی افزود: ما هم در خط حمله مشکل داشتیم. چندین بار لیست دادیم و باشگاه هم زحمت کشید اما تیم‌ها متاسفانه بازیکنانشان را ندادند. یکی دو نفر را در این پست جذب کردیم چون فقط در این پست نیاز داشتیم. چون این نفرات تازه به ما اضافه شده‌اند در مورد شرایط بدنی و هماهنگی‌شان زود است حرف بزنیم اما امیدوارم بتوانند در طول فصل به ما کمک کنند.

سرمربی آلومینیوم در خصوص بازی فردا مقابل فولاد گفت: بازی اول نیم فصل است. دوست داریم مانند نیم فصل اول شروع خوبی داشته باشیم. بازی‌ها در نیم‌فصل دوم به مراتب سخت تر است. ان‌شاالله فردا یک بازی خیلی خوب همراه با امتیاز و برد را به نمایش بگذاریم. قطعا این اتفاق خواهد افتاد. ما تلاش‌مان را می‌کنیم. سعی کردیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. نقاط قوت فولاد را بررسی کردیم. با نکونام شرایطشان از لحاظ فوتبالی عوض شده، ان‌شاالله دست پر از اهواز برگردیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول