اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نیاز به عمل جهادی برای نبرد در جبهه فرهنگی و اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی به راه‌های مقابله با جنگ فرهنگی و اجتماعی دشمن اشاره داشت و گفت: در این جبهه نیاز به عمل جهادی و تلاش شبانه‌روزی بوده که با داشتن وجدان دینی و انسانی باید همراه باشد.

نیاز به عمل جهادی برای نبرد در جبهه فرهنگی و اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «سید محمدرضا طالبی» امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار خراسان‌جنوبی اظهارداشت: دشمن از ابتدای انقلاب در پی نابودی نظام اسلامی بوده ولی هیچ گاه موفق نشده و خودشان هم امروز این موضوع را فهمیده‌اند که نمی‌توانند به هدف شوم خود دست یابند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدمات استکبار در دهه نخست انقلاب تصریح ‌کرد: دشمن با اقداماتی همچون جنگ تحمیلی و ترور نخبگان و مسؤولان نظام در دهه نخست انقلاب در پی نابودی نظام برآمد ولی مردم بصیر ایران نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

طالبی ادامه داد: دشمن هنوز هم دست از دشمنی‌های خود برنداشته ولی مردم با آگاهی اجازه رسیدن دشمن به اهدافش را نمی‌دهند.

وی ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی را از رمزهای ماندگاری انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: یکی از جنگ‌هایی که دشمن علیه ایران از دهه هفتاد آغاز کرده، جنگ فرهنگی و اجتماعی بوده که با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه‌ای نسبت به رسیدن خود به این هدف اقدام کرده که متأسفانه امروز برخی از نشانه‌های این امر که گسترش فرهنگ غربی بوده را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی به راه‌های مقابله با جنگ فرهنگی و اجتماعی دشمن اشاره داشت و افزود: در این جبهه نیاز به عمل جهادی و تلاش شبانه‌روزی بوده که با داشتن وجدان دینی و انسانی باید همراه باشد.

طالبی با اشاره به اشاعه انقلاب در اقصا نقاط جهان افزود: امام خمینی(ره) در دوران ابتدای انقلاب موضوع صدور انقلاب را بیان کردند و امروز این سخن به اثبات رسیده و شاهد نفوذ و ظهور انقلاب در بسیاری از کشورهای جهان هستیم.

گفتنی است در این مراسم «حسین‌رضا نخعی»  به عنوان مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی منصوب و از زحمات عباسعلی بهاری تقدیر به عمل آمد.

حسین رضا نخعی متولد سال ۱۳۵۵، دانشجوی دکتری تخصصی روانشناسی تربیتی بوده که تاکنون عناوینی از جمله مسئول صدور پروانه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی معاونت صنایع توسعه روستایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان‌جنوبی، کارشناس دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری، کارشناس دبیرخانه ستاد تشویق و حمایت از سرمایه گذاری خارجی استانداری، رئیس دفتر معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری، کارشناس پیگیری حوزه معاونت برنامه ریزی استانداری و غیره را در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول