اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی:امیدوارم تیم بهتر برنده بازی فردا باشد/ بعید است تغییر مدیریت تاثیری روی پیکان داشته باشد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: امیدوارم فردا بازی خوب و جوانمردانه ای را شاهد باشیم و تیمی که بهتر بازی کند برنده شود و عوامل بیرونی در آن تاثیرگذار نباشند.

حسینی:امیدوارم تیم بهتر برنده بازی فردا باشد/ بعید است تغییر مدیریت تاثیری روی پیکان داشته باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از مسابقه با هوادار تهران اظهار داشت: فکر می‌کنم بعد  از تعطیلات همه تیمها کار سختی در پیش دارند.تمام تیم‌ها نمی‌خواهند موقعیت خود را در جدول از دست بدهند و به همین دلیل ادامه بازی‌ها نفسگیر خواهد شد.

وی افزود: در شروع مجدد مسابقات همه تیم ها کار سختی دارند و خودِ بازی ها  هم خیلی سخت است. امیدوارم فردا بازی خوب و جوانمردانه ای را شاهد باشیم و تیمی که بهتر بازی کند برنده شود و عوامل بیرونی در آن تاثیرگذار نباشند.

سرمربی پیکان  در مورد اینکه فردا کدام بازیکنان را در اختیار ندارد گفت: سوال سختی پرسیدید، یکی دو نفر از بازیکنان مصدوم هستند ولی وضعیت شان هنوز صدرصد مشخص نیست اما بازیکن محروم هم نداریم.

حسینی  در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه و تاثیرش در تیم فوتبال عنوان کرد: فعلا که اثر خاصی روی ما نداشته است. پیکان تیم بی حاشیه ای است  که معمولا بعد از تغییر مدیریت هم راه خودش رفته است و فکر نمی کنم تاثیر آنچنانی داشته باشد. ما کار خودمان را انجام می دهیم، ان شالله مثل همیشه از حمایت مدیران مان برخوردار باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول