اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۲۲ بهمن بر بام فضای مجازی جهان/ هشتگ «بهمن تماشایی» ترند یک دنیا شد

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی گفت: ترند شدن هشتگ بهمن تماشایی نشان داد همچنان ایرانیان پایبند به نظام و حفظ دستاوردهایش هستند.

۲۲ بهمن بر بام فضای مجازی جهان/ هشتگ «بهمن تماشایی» ترند یک دنیا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هنوز همانند ابتدای پیروزی انقلاب، ایرانیان برای آنچه قیام کرده‌اند و خون داده‌اند با این که گیر و گرفتاری های اقتصادی بسیار است مستحکم و قدرتمند ایستاده اند و این را می توان در هشتگی که برای بهمن تماشایی ۱۴۰۰ در شبکه های اجتماعی ترند شد و امروز در شبکه مجازی تویتر در ردیف اول قرار گرفت به وضوح نشان داد که همچنان ایرانیان پای آرمان های خویش به نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و خواهند ایستاد.

«سجاد رضایی» مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: از ۱۹ بهمن به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نشر هشتگ بهمن تماشایی ۱۴۰۰ به هدف دستاوردهایی که نصیب ایرانیان به واسطه خدمات نظام اسلامی شده و تجدید بیعت با بنیانگذار انقلاب و رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران برای گام نهادن در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب شده در خراسان جنوبی نیز مردم انقلابی این استان و بسیجیان به نشر این اهداف در فضای مجازی پرداختند.

وی با بیان این که امروز نیز با رژه خودرویی و موتوری حضور پر شور مردم را در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ شاهد بودیم، افزود: مردم از این حضور که امروز به اوج خود رسید نیز فیلم و تصاویری تهیه کردند و در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

به گفته وی همین حضور فعال و به اشتراک گذاشتن بسیار کلید واژه بهمن تماشایی سبب شد تا این هشتگ در ردیف اول فضای مجازی تویتر قرارگیرد و به جهانیان بفهماند که ایرانیان همچنان پایند به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند هرچند که در این برهه به واسطه تحریم ظالمانه در وضعیت بد معیشتی و اقتصادی به سر می برند.

وی تصریح کرد: مهم ترین پیام کلید واژه بهمن تماشایی این بود که همت جهادی برای حفظ آنچه برای آن ایرانیان قیام کردند و دستاوردهای بی بدیلش وجود دارد هرچند مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول