اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها: میدان «جهاد تبیین» از میدان‌های مهم نقش‌آفرینی جوانان است

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن، در حال القای ناامیدی و تخریب دستاوردها و تحریف تاریخ هستند، گفت: یکی از میدان‌های مهمی که جوانان ما باید در آن نقش‌آفرینی داشته و موثر باشند، میدان جهاد تبیین است.

نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها: میدان «جهاد تبیین» از میدان‌های مهم نقش‌آفرینی جوانان است

حجت الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس در حاشیه راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران با حضور در صحنه مردم و مقاومت مثال‌زدنی آنها در برابر تحریم، تهدید و ظلم دشمنان و با رهبری دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب، به قله‌های موفقیت نزدیک شده که از بین رفتن دو قطبی شرقی و غربی و نقش‌آفرینی فعال ایران در مناسبات جهانی، مؤید این نکته است. 

رستمی با اشاره به نقش جوانان در ساخت ایران سربلند گفت: جوانان محور اصلی ساختن ایران سربلند و محقق کردن اهداف آن هستند. اگر نقش اصلی جوانان در میدان علم و فناوری به درستی ایفا شود، شاهد رسیدن ایران اسلامی‌مان به قله‌های تمدنی خواهیم بود. 

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: میدان دیگری که جوانان ما باید در آن نقش‌آفرینی داشته و موثر باشند، میدان جهاد تبیین است. دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن، در حال القای ناامیدی به مردم و تخریب دستاوردها و تحریف تاریخ هستند.

نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: اینکه فرمان جهاد از سوی رهبری انقلاب صادر شده است، یعنی هرکسی به اندازه توان خودش، در میدان تبیین قدم بگذارد و با آگاهی‌بخشی و بیان حقایق متقن پیرامون انقلاب اسلامی و تاریخ کشورمان، بخشی از اهداف این میدان جهاد را محقق کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول