اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شهرستان‌های فارس برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب هم‌نوا شدند+عکس

امروز در سالروز پیروزی انقلاب، مردم شهرستان‌های استان فارس در قالب راهپیمایی با رژه خودرویی و موتوری، بار دیگر با ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

شهرستان‌های فارس برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب هم‌نوا شدند+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، مردم شهرستان فیروزآباد با برگزاری رژه موتوری و خودرویی با سر دادن شعارهایی، ضمن تداعی اوایل انقلاب، ۲۲ بهمن را گرامی داشتند.

به مناسبت ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم شهیدپرور شهرستان فیروزآباد به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری، امسال هم برای دومین سال پیاپی راهپیمایی ۲۲ بهمن را با رژه موتوری و خودرویی برگزار کردند.

همچنین در این رژه موتوری آحاد مردم فیروزآباد با نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی، عکس شهدای انقلاب، عکس امام خمینی(ره) و... بر روی موتورسیکلت و خودروهای خود شعارهای انقلابی سر دادند، شعارهایی که رنگ و بوی اوایل انقلاب اسلامی را برای مردم تداعی کرد.

در ادامه این رژه موتوری، مردم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا با شعارهایی مانند ۲۲ بهمن ماه یوم‌الله است، خمینی، بت‌شکن زمان است، در بهار آزادی جای شهدا خالی، خامنه‌ای، خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است و ده‌ها شعار انقلابی دیگر یاد و خاطره پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

راهپیمایی فجر ۴۳ که امسال همانند سال پیش به دلیل شیوع کرونا به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد از میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و پس از طی نمودن مسیر ها و خیابانها به سمت گلزار شهدا و سپس بهشت زهرا، بلوار پاسداران، خیابان امام خمینی شمالی، میدان سرداران، بلوار شهید محمدصادق دشتی، مقبره شهدای گمنام ادامه یافت و در انتها مردم در بازگشت به سوی مصلی نماز جمعه این شهرستان رژه رفتند و شور و شوق انقلابی را در خیابان‌های این شهر انقلابی طنین‌انداز کردند تا جهانیان با چشم خود ببینند مردم ایران عاشقانه و از صمیم قلب حامی انقلاب اسلامی و پیرو مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای هستند.

هر جا در مسیر آرمان‌های ناب انقلاب و ولایت فقیه حرکت کردیم موفق بوده‌ایم

فرماندار شیراز در روند این مراسم در گفت و گو با خبرنگار فارس در فیروزاباد اظهار داشت: انقلاب اسلامی شامل سه محور شکل‌گیری و پیروزی انقلاب، تثبیت و بالندگی و فرهیختگی است.
حسین آرگیو افزود: رژیم پهلوی ژاندارم منطقه بود اما امروزه افتخار داریم که در اوج عزت و اقتدار و پیشرفت در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ادامه دا د: باید نقد، بررسی و آسیب‌شناسی شود که در چه عرصه‌هایی از ظرفیت‌های کشور استفاده نشده و در کجا باید استفاده بیشتری شود.

ارگیو بیان داشت: دهه فجر فرصتی برای ارائه دستاوردها و خدمات نظام و انقلاب است و هر چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله می‌گیریم تبیین آنها اهمیت مضاعفی پیدا می‌کند؛ چرا که نسل جوان با آن دوران چندان آشنا نیست و از سوی دیگر  اینکه دشمنان با سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات و کمبودها به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی هستند تا پشتوانه مردمی نظام را خدشه‌دار کنند.
وی ابراز داشت: خدمات و دستاوردهای نظام بیشمار است و با وجود همه مشکلات از جمله جنگ هشت ساله، تحریم‌ها، تهدیدها، توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف طی چهل و سه سال اخیر هم‌اینک به این میزانِ پیشرفت رسیدیم.

فرماندار فیروزآباد با بیان اینکه منکر نقاط ضعف، مشکلات و کمبودها نیستیم، گفت: برخی از مشکلات به دلیل تحریم‌ها بوده و تعدادی نیز ناشی از سوء مدیریت‌ها است.

آرگیو خاطرنشان کرد: هر جا در مسیر آرمان‌های ناب انقلاب و ولایت فقیه حرکت کردیم موفق بوده‌ایم و  پیشرفت داشته‌ایم.

وی افزود: بی شک این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی منجر خواهد شد و امروز کشور ایران به یک کشور مقتدر مستقل آزاد و توانمند تبدیل شده است.

گفتنی است؛ شب گذشته نیز مردم شهیدپرور فیروزآباد به مناسبت جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی بر فراز مساجد و خانه‌ها گلبانگ الله اکبر سر دادند و فریاد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در جشن ۴۳ سالگی به گوش جهانیان رساندند. همچنین شب پیش خیابان شهید حاج قاسم سلیمانی و سه راه شهرداری این شهرستان نور باران شد.

برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه در سروستان

 در طلیعه چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی، بار دیگر مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان سروستان در راهپیمایی روز باشکوه 22 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور حضوری گسترده و با شکوه داشتند.
مردم با بصیرت سروستان با این حضور آگاهانه در این روز شکوهمند و به یادماندنی با عزمی راسخ ثابت کردید که همچنان در بیعت با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب و شهدای گرانقدر ثابت پیمان و استوارند.

این مراسم که با همراهی گسترده مردم و مسئولین که بیانگر وحدت و همبستگی آن ها با هر گرایش و سلیقه‌ای است، پیام انقلاب اسلامی را به سردمداران استکبار جهانی به شیواترین کلام فریاد زد و زمینه تثبیت نظام اسلامی را بیش از پیش فراهم کردند.

لازم به ذکر است که  این مراسم ساعت 10:30 صبح، از مقابل سپاه سروستان به طرف محل برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه، مسجد جامع سروستان به صورت پیاده برگزار شد.

حضور مردم ممسنی و رستم در راهپیمایی 22 بهمن

 امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ شاهد حضور پر شور مردم انقلابی نوراباد در چهل و سومین راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به صورت خودرویی برگزار شد بودیم.

مردم ضمن نصب پرچم پر افتخار ایران، پوستر ها و شعار های انقلابی بر روی خودرو ها و موتور های خود، شعارهایی از قبیل مرگ بر آمریکا، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و.. را سر دادند.

مراسم جشن انقلاب در کازرون

 مردم ولایت مدار و انقلابی این شهر،  با حضور در میدان‌امام‌حسین‌ (ع ) شهر کازرون و برپایی رژه به صورت خودرویی و موتورسیکلت تا چهار راه انقلاب همزمان با برگزاری این جشن شکوهمند در سراسر کشور،  ارادت و احساس قلبی خود را به امام، نظام جمهوری اسلامی و شهداء گرانقدر نشان دادند.

 حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، جشن چهل و سومین پیروزی  شکوهمند انقلاب اسلامی و رژه خودرویی و موتورسیکلت از میدان امام‌حسین ( ع )  تا چهار راه انقلاب ادامه داشت و برگزاری نماز جمعه در مصلی نماز جمعه کازرون پایان این برنامه بود.

 

 

 

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول