اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

دشمن حتی برای یک لحظه غروب انقلاب اسلامی را نخواهد دید/ رئیس جمهور باید در کانون خط بحران باشد

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام گفت: استقلال و عزت ایران هرگز خاموش شدنی نیست و دشمن حتی برای یک لحظه غروب انقلاب اسلامی را نخواهد دید.

دشمن حتی برای یک لحظه غروب انقلاب اسلامی را نخواهد دید/ رئیس جمهور باید در کانون خط بحران باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حشمت‌الله قنبری استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام پیش از ظهر امروز مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن که در مصلی شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: رژیم پهلوی ژاندارم آمریکا در خلیج فارس، منطقه و اسلام بودند و انقلاب اسلامی نظام پوسیده پهلوی را در هم کوبید و ننگ وابستگی به غرب را پاکسازی کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فرصت خدمت را در اختیار مردم قرار داد، گفت: انقلاب اسلامی یک فرهنگ عمیق و دقیق بود یک روح و معنویت تمام و کمال که برخواسته از دین بود که در روزگار ما با زعامت یک مرجع تقلید عظیم الشان شیعه و با حماسه آفرینی مردم مجاهد ظهور و بروز پیدا کرد.

استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ اسلام ابراز کرد: انقلاب اسلامی روح خودش را از اسلام گرفته بود و مردم در پیروی از امام سه مطالبه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی داشتند که در شعارهایشان سر دادند.

قنبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی استقلال را به مردم هدیه داد کشور ایران در سایه حکومت پدر و پسری زندگی کرد که دست نشانده آمریکا بود؛ پادشاهان زیادی در ایران حکومت کردند اما هیچ کدام از پادشان مانند دوران پهلوی کشور را اینقدر وابسته به غرب نکرده بود.

وی با بیان اینکه نام ایران اکنون محور استقلال و آزادی در دنیا است، افزود: مردم بعد از تشکیل انقلاب اسلامی یک شرایط جدید و نوین سیاسی را تجربه کردند و برای حفظ این نظام بالاترین رشادت‌ها را انجام دادند.

* دشمن حتی برای یک لحظه غروب انقلاب اسلامی را نخواهد دید

کارشناس صدا و سیما اظهار کرد: رئیس جمهور باید در کانون خط بحران باشد کشور نیازمند یک مدیر انقلابی و جهادی است مردم از انقلاب خسته نیستند مردم از تبعیض و جنگ‌های بی‌خاصیت که نیروهای انقلابی را متفرق می‌کند خسته هستند.

قنبری گفت: مردم به کسی احتیاج دارند که بگوید من انقلابی‌ام نه دیپلماتیک، آدم انقلابی محبوب خدا و محبوب دل مردم است مانند شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی که تا پای جان پیرو خط رهبر بود.

وی افزود: استقلال و عزت ایران هرگز خاموش شدنی نیست دشمن حتی برای یک لحظه غروب انقلاب اسلامی را نخواهد دید.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول