اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

توسعه فعالیت‌های ورزش همگانی در فارس

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فارس از افزایش ۲۰ درصدی فعالیت‌های ورزش همگانی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

توسعه فعالیت‌های ورزش همگانی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سیروس پاک فطرت در حاشیه بازدید استاندار فارس از مجتمع فرهنگی ورزشی خیرساز ماهان گفت: امروز امنیت و سلامت همگانی دو مقوله مکمل یکدیگر هستند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس افزود: این مجتمع فرهنگی که به همت  حاج حسین جوکار در منطقه محروم و حاشیه شهر شیراز ساخته شده در فاز اول دارای زمین چمن مصنوعی، پیست دوچرخه سواری، مسیر پیاده روی و گود زورخانه است.

وی ادامه داد: همچنین در فاز دوم این پروژه که در حال ساخت است استخر شنا و محل خوابگاه ورزشکاران تامین می شود.

پاک فطرت ضمن  تشکر از اقدام شایسته و ابتکار عمل این خیر  نیکوکار در امر ساخت و توسعه فضای ورزشی و همگانی از سایر خیرین و نیک اندیشان تقاضا کرد  تا بخشی از کارهای خیر خود را به توسعه ورزش و سلامت مردم اختصاص دهند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی پیشنهاد کرد تا فدراسیون ورزش های  همگانی و ادارات کل ورزش و جوانان نسبت به تشکیل مجمع خیرین ورزشی اقدام کنند.

 وی همچنین بر توجه بیشتر مجلس  شورای اسلامی و وزارت ورزش و جوانان بر توسعه ورزش همگانی و تامین اعتبار  تاکید کرد.

پاک فطرت نقش فدراسیون ورزش های همگانی و به تبع آن هیئت های ورزشی همگانی در استانها در طول مدت بیماری کرونا را مثبت ارزیابی کرد و استقبال مردم از طرح های ملی لیگ تندرستی ایران، پویش  ورزش در خانه، پویش آماده‌باش، طرح ورزش در همسایگی و فعالیت های فرهنگی مانند نظر خون، پویش رهایی آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و کمک های مومنانه  در سال ۱۴۰۰ را رضایت‌مند  اعلام کرد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس اظهار  امیدواری کرد با اهتمام اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و با تشکیل منظم شورای عالی ورزش همگانی در مرکز استان و شهرستان های فارس امکان افزایش ۲۰ درصدی فعالیت‌ ورزش های همگانی  در سال ۱۴۰۱ است.

پاک فطرت گفت: در جلسه مجمع سالیانه عادی این هیئت که در  اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد سیاست های اجرایی و تقویم ورزشی مشترک با شهرداری شیراز مربوط به   سال ۱۴۰۱ پیشنهاد و تصویب  می شود.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول