اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بستری ۶۷ کودک مبتلا به اُمیکرون در همدان

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا از بستری ۶۷ کودک مبتلا به اُمیکرون در همدان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۷۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بستری ۶۷ کودک مبتلا به اُمیکرون در همدان

رضا طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از بستری ۴۷۰ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه از این تعداد ۶۷ کودک بستری هستند و نیاز به مراقبت بیشتری است.

وی با تاکید به اینکه تعداد مراجعات به بیمارستان‌های استان همدان رو به افزایش بوده و شرایط تقریبا روبه بحران است گفت: مردم در تجمع حضور نداشته باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی را به ویژه استفاده از ماسک را مورد توجه قراردهند در غیر این صورت با بحران شدیدی مواجه خواهیم بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه تعداد مراجعات روزانه یک‌هزار و ۹۰۰ نفر هستند افزود: متاسفانه تعداد موارد فوتی نیز روبه افزایش است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تقریبا ۱۰۰ بیمار در ICU بستری هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وارد پیک ششم شده‌ایم و نیاز به مراقبت بیشتری است ضمن اینکه تمام بیمارستان‌ها به صورت آماده باش و پرسنل نیز آماده ارائه خدمات به هم‌استانی‌ها هستند.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول