اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۸۵۲۷ فقره از اسناد غصب شده رژیم پهلوی به گلستانی‌ها واگذار شد

همزمان با نهمین روز گرامیداشت دهه فجر، واگذاری ۸ هزار و ۵۲۷ فقره سند املاک غصب شده خاندان پهلوی با کاربری مسکونی، تجاری و کشاورزی به اقشار مختلف مردم گلستان انجام شد.

۸۵۲۷ فقره از اسناد غصب شده رژیم پهلوی به گلستانی‌ها واگذار شد

مدیرکل جدید اموال و املاک بنیاد مستضعفان در استان گلستان در حاشیه این مراسم گفت: از فروردین ۱۴۰۰ تا پنج بهمن ۱۴۰۰ در مجموع ۸ هزار و ۵۲۷ فقره اسناد غصب شده رژیم شاه به مردم استان واگذار شد که ۸۷۳ فقره شهری و ۷ هزار و ۶۴۰ فقره روستایی بوده است.

فخرالدین علوی اظهار کرد: از مجموع این اسناد ۷ هزار و ۸۸۴ فقره با کاربری مسکونی، ۵۹۸ فقره با کاربردی کشاورزی، ۴۱ فقره با کاربری تجاری و چهار فقره با کاربری سایر به مردم واگذار شد.

وی تصریح کرد: کل مساحت این اسناد واگذار شده ۲۳ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۲۱۷ مترمربع و به ارزش ۴۵ هزار و ۸۳۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۶۷۰ ریال بوده است.

این مراسم با حضور سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور به صورت ویدئو کنفرانسی و در سطح استان با حضوو علی‌محمد زنگانه استاندار، سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسوولان ادارات کل و روحانیان شیعه‌ و سنی استان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول