اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

احداث ۴۰ درصد فضاهای آموزشی سمنان با مشارکت خیران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ۴۰ درصد از فضاهای آموزشی استان به دست پربرکت خیران احداث شده است.

احداث ۴۰ درصد فضاهای آموزشی سمنان با مشارکت خیران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های مدرسه‌سازی کشور که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از مجموعه خانواده بزرگ آموزش و پرورش تشکر می‌کنم که با تلاش آنها و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت و همراهی خیرین عزیز در سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۴ پروژه به فضای آموزشی استان اضافه شده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین نکات مورد تأکید دولت سیزدهم، توسعه و نوسازی مدارس است که خوشبختانه استان سمنان در این موضوع نیز در کشور سرآمد است که از مجموعه آموزش و پرورش تشکر می‌کنیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: مردم و به ویژه فرهنگیان گرامی، نقش‌آفرینی بسیار مؤثری در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشته‌اند.

ریواده خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد از فضاهای آموزشی استان به دست پربرکت خیران احداث شده است که این امر، نقش برجسته و ممتاز خیران استان سمنان در توسعه علم و دانش در عرصه آموزش و پرورش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: باید از تجربیات موفق و مشارکت مردم و خیرین در مدرسه‌سازی و توسعه فضاهای آموزشی برای رفع مشکلات استان استفاده کنیم و همچنین این مدل و الگوی مناسب مشارکت مردم را در حوزه‌های دیگر مانند مسائل اجتماعی، اقتصادی و... سرلوحه خود قرار دهیم.

ریواده عنوان کرد: در دهه فجر امسال هفت پروژه نوسازی مدارس با اعتبار بالغ بر ۴۵۴ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول