اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کاربران فضای مجازی هرمزگان #ساحل_نشینان_دلیر را ترند کردند

مسئول معاونت فضای مجازی سپاه هرمزگان از قرارگیری هشتگ ساحل نشینان دلیر در بین ترندهای نخست توییتر فارسی خبر داد.

کاربران فضای مجازی هرمزگان #ساحل_نشینان_دلیر را ترند کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس  حسن پیروی منش مسئول معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان از مشارکت گسترده فعالان فضای مجازی این استان در رزمایش توییتری ۲۴ ساعته خبر داد.

پیروی منش در تشریح این اقدام افزود: به‌ مناسبت فرارسیدن چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، کاربران فضای مجازی هرمزگان به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت های کشور پس از انقلاب اسلامی در استان هرمزگان پرداخته اند.

وی به اهمیت فعالیت در فضای سایبر پرداخت و تصریح کرد:  در برهه ای از زمان قرار گرفته ‌ایم‌ که دشمنان این مرز و بوم با راه اندازی جنگ سایبری  با هدف تغییر عقاید، به ویژه عقاید نسل جوان به دنبال براندازی فرهنگ ایرانی هستند.

معاون فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) حضور گسترده همه آحاد جامعه در عرصه مجازی را یک امر مهم برشمرد و گفت: نباید بگذاریم عرصه‌های مختلف فضای مجازی به تهدید جدی تبدیل شود.

پیروی منش ابراز کرد: امروز حضور گسترده در پیام رسان های مجازی را بیش از گذشته شاهد هستیم و شبکه‌های نخبگانی نیازمند حضور افراد متخصص برای مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت فضای مجازی و جهاد تبیین در کشور خاطرنشان کرد: جبهه دشمن امروز به یک‌ تهاجم ترکیبی دست زده است، جنبه های اقتصادی، رسانه‌ای، دیپلماسی، سیاسی و ..‌ درون این  تهاجم ترکیبی قرار گرفته است.

مسئول معاونت فضای مجازی و اطلاع رسانی سپاه امام سجاد (ع) گفت: امروز ما هم باید حرکت  ترکیبی داشته  باشیم و از همه جهات تلاش نماییم.

پیروی منش افزود: دفاع یک کار لازم است اما در موضع دفاعی همیشه نمی توان کار کرد بلکه باید در زمینه های مختلف تهاجمی فعالیت کنیم.

وی با بیان اینکه متولیان رسانه ها در درجه اول مسوول هستند، همه موظف هستند در این زمینه وارد میدان شوند و هر کسی که منبری برای حرف زدن با مردم  دارد، موظف است فعالیت داشته باشد، خاطرنشان کرد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی در کشور کارهای بسیار بزرگی انجام گرفته است که نیازمند بیان شدن است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول