اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۳ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت دهه فجر در نکا

همزمان با دهه فجر ۳ هزار بسته معیشتی و حمایتی توسط خیرین و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

توزیع  ۳ هزار بسته معیشتی به‌مناسبت دهه فجر در نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسگر مجیدی در آیین نهضت کمک‌های مومنانه سپاه نکا به مناسبت فجر۴۳ انقلاب در حرم شهدای گمنام این شهرستان، اظهار کرد: هرسال در برهه زمانی اقداماتی  توسط دشمنان اسلام شکل می‌گیرد و دست به اقداماتی می‌زنند تا چهره، خدمات و اقدامات انقلاب اسلامی و ذهن مردم و نسلی که در اوایل انقلاب نبودند و انقلاب اسلامی را درک نکردند را مخدوش کنند.

وی افزود: جریان‌های سلطنت طلب به دنبال آن هستند که چهره انقلاب اسلامی را مخدوش و در اقدام بعدی انقلاب را ساقط و چهره منحوس شاهنشاهی را تطهیر کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: باید نسل‌های جوان را توجیه کرد که در دوران شاهنشاهی وضعیت کشور از نظر علمی و امکانات اولیه مردم چگونه بوده است و پیشرفت بعد انقلاب را با قبل انقلاب مقایسه کنند و باید پیشرفت‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان توضیح داده شود.

این مسؤول با بیان اینکه انقلاب با دست مردم شکل گرفت و دستاوردهای زیادی به ارمغان آورد، تصریح کرد: بسیج از همان روزهای از دل مردم برآمد و رشد و بالندگی پیدا کرد و تبدیل به شجره طیبه شد و در همان روزها در کنار مردم قرار گرفت و بسیج در همه عرصه‌‌ها حضور داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب‌های زیادی در دنیا اتفاق افتاد، اما انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است، اضافه کرد: انقلاب اسلامی الگوی تمام کشورهای آزادی خواه شده است و گفتمان و تفکر انقلاب اسلامی در کشورهای دیگر شکل گرفته است.

مجیدی یاداور شد: در کشور نارسایی و کاستی‌هایی وجود دارد و بخش عمده آن به کارگزاران دستگاه‌ها بر می‌گردد و اختلاس و فساد جایگاهی در انقلاب و اسلام ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن سفره‌های مردم را نشانه گرفته است، گفت: دشمن تحریم را به ما تحمیل کرد و ملت ما در این فضا نشان دادند که با همدلی و محبت در کنار هم قرار گرفتند به هم کمک کردند.

علی نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا در این مراسم اظهار کرد: در دهه فجر امسال شهرستان نکا ۳ هزار بسته معیشتی و حمایتی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

وی افزود: در طول زمانی که مقام معظم رهبری فرمان «رزمایش کمک مومنانه» را صادر کردند، شهرستان نکا به کمک خیرین و بسیجیان ۴۶ هزار سبد کالای مومنانه را به ارزش ۱۸میلیارد تومان تدارک دیدند و توزیع کردند.

این مسؤول با اشاره به اینکه هر جا نیاز به کمک بسیجیان باشد بسیجیان در صحنه هستند، گفت: در دهه فجر امسال ۲ خانه محروم به ارزش ۴۴۰ میلیون تومان آماده و تحویل داده شد و ۶ گلزار شهدا به ارزش۵۳۰ میلیون تومان بهسازی شد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول