اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه آزاد خراسان‌جنوبی

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد خراسان‌جنوبی گفت: تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد.

امکان تحصیل همزمان در دو رشته دانشگاه آزاد خراسان‌جنوبی

«علیرضا عزیزی» معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و علاقمندان جهت اطلاع از شیوه‌نامه تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی غیرپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی به این معاونت دانشگاه مراجعه کنند.

وی به مزایای تحصیل همزمان پرداخت و افزود: تحصیل در دو رشته به صورت همزمان سبب تربیت انسان‌های مسلط به دو رشته تحصیلی و ایجاد فرصت مناسب برای دانشجویان جهت دستیابی به دانش و مهارت‌های لازم است.

این مقام مسئول تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی همگام و همسو با برنامه‌ریزان حوزه آموزش عالی کشور شیوه‌نامه تحصیل همزمان دانشجویان غیر استعدادهای درخشان در دوره‌های کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی در دو رشته تحصیلی با رعایت ضوابط کلی آیین‌نامه کاردانی و کارشناسی را تدوین کرده است.

 وی از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر و اقدام فوری به حوزه معاونت آموزشی دانشگاه مراجعه کنند.

عزیزی همچنین از علاقمندان به تحصیل در رشته‌های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خواست هر چه سریعتر به اداره ثبت‌نام این واحد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام / ۶۹۰۷۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول