اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بزرگراه آزادگان سر سبز تر می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه22 از باز پیرایی فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان شمال خبر داد.

بزرگراه آزادگان سر سبز تر می شود

به گزارش  خبرگزاری فارس، علیرضا علی بخشی در این باره اظهار داشت: بزرگراه آزادگان حدفاصل بزرگراه شهید خرازی تا آزاد راه شهید فهمیده(تهران_ کرج) رمپ و روپ حاشیه این مسیر دارای فضای سبز است، اما در یک طرح باز پیرایی در نظر داریم فضای سبز این محور را با کاشت درخت و درختچه های گوناگون مورد توسعه قرار دهیم.

وی افزود: طبق بررسی های به عمل آمده فضای سبز این محور 2 هکتار است که در تلاش هستیم تا پایان سال جاری طرح باز پیرایی این محور به اتمام رسد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 22 ادامه داد: باتوجه به موضوع تامین آب برای سرسبز نگهداشتن فضای سبز پیرامون بزرگراه آزادگان طی یک فعالیت تحقیقاتی درختان و درختچه های مورد کاشت از نوع کم آبخور هستند و همچنین در بخشی از این محیط از نوع آبیاری قطره ای استفاده خواهد شد.

علی بخشی ادامه داد: به تازگی نیز با احداث خیابان نسیم 16 و اتصال این محور به بزرگراه آزادگان شمال به جنوب چهار هزار و 500 متر مربع فضای سبز با گونه های مختلف گیاهی توسط دکتر نظری معاون امور مناطق شهرداری تهران مورد بهره برداری قرار گرفته که تلاش شده گیاهان و درختان مورد جغرافیایی این محدوده کاشت و نگهداری شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول