اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

500 اثر در کنگره شعر «سرباز خدا» داوری شدند/ اختتامیه در ایام میلاد امیرالمومنین(ع)

شهردار منطقه ۱۰ تهران با بیان اینکه اختتامیه کنگره شعر «سرباز خدا» در صورت فراهم بودن شرایط در ایام میلاد امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود، گفت: در مجموع بیش از ۵۰۰ اثر به این کنگره رسید.

500 اثر در کنگره شعر «سرباز خدا» داوری شدند/ اختتامیه در ایام میلاد امیرالمومنین(ع)

رضا شرفی، شهردار منطقه ۱۰ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با اشاره به جزییات کنگره شعر «سرباز خدا» اظهار داشت: این کنگره به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۰ تهران و در بخش فراخوان و داوری با یاری مجمع شاعران اهل بیت(ع) در ۲ بخش شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در تمام قالب‌های شعر کلاسیک و آزاد برگزار شد.

۵۰۰ اثر از ۳۹۲ شاعر به دبیرخانه رسید

وی با اشاره به اینکه در مجموع بیش از ۵۰۰ اثر به این کنگره رسید گفت: در کل ۳۹۲ شاعر به این کنگره شعر ارسال کردند که ۱۱۳ نفر در بخش مدافعان حرم و ۲۷۹ نفر در بخش حاج قاسم سلیمانی بودند.

شرفی گفت: داوری این آثار به پایان رسیده است و نفرات برگزیده هم مشخص شده‌اند. به نفرات برتر کنگره در هر بخش سه جایزه ۲۵، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد و آثار برگزیده در قالب مجموعه شعری چاپ می‌شود.

اختتامیه در ایام میلاد امیرالمومنین(ع)

 شهردار منطقه ۱۰  در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال بالای صورت گرفته از این کنگره در تدارک برگزاری مراسم اختتامیه ویژه‌ای هستیم که در صورت فراهم شدن شرایط در ایام میلاد امیرالمومنین(ع) برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول