اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

حمایت آنچلوتی از هازارد و یوویچ / بنزما کی به ترکیب بازمی‌گردد؟

آنچلوتی پس از پیروزی رئال مادرید مقابل گرانادا به تمجید از بازیکنان پرداخت و از زمان بازگشت بنزما خبر داد.

حمایت آنچلوتی از هازارد و یوویچ / بنزما کی به ترکیب بازمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته بیست و سوم لالیگا، رئال مادرید در خانه به مصاف گرانادا رفت و در یک بازی سخت به برتری یک بر صفر رسید.

در این مسابقه که کریم بنزما و وینیسیوس، گلزنان اصلی رئال مادرید حضور نداشتند، مارکو آسنسیو با یک شوت دیدنی دروازه گرانادا را باز کرد تا کهکشانی‌ها 3 امتیاز مهم را بدست آورند. آنها مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و باید دید چه زمان به این عنوان خواهند رسید.

پس از برد رئال مادرید، کارلو آنچلوتی گفت: آسنسیو از ابتدای فصل نمایشی عالی داشته و بسیار متفاوت ظاهر شده است. یوویچ هنوز به دلیل کرونا 100 درصد آماده نیست ولی می‌تواند در نقش شماره «9» بین خطوط عالی کار کند. امشب ما بهترین بازی خود را به نمایش نگذاشتیم ولی مهم این بود که به برد رسیدیم و 3 امتیاز مهم کسب کردیم.

وی ادامه داد: پنج شنبه بازی کرده بودیم و بازی در یکشنبه کار ما را سخت کرد. مشخصا برای ما هازاد و یوویچ اهمیتی بالا دارند و دلیلش را در بازی امشب دیدید. آنها امشب عالی کار کردند.

سرمربی رئال مادرید در خصوص مصدومیت مهاجم خود گفت: بنزما حالش روز به روز بهتر می‌شود و فکر می‌کنم برای بازی بعدی مقابل ویارئال در دسترس خواهد بود.

شنبه آنیده در چارچوب هفته بیست و چهارم رئال مادرید میهمان ویارئال خواهد بود تا پس از این مسابقه، روز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاریس قرار گیرد.

آنچلوتی گفت: برای هفته آینده تمام بازیکنان ما در دسترس خواهند بود. من معتقدم اگر تیمی می‌بازد، مقصر مربی است و اگر تیمی می‌برد، این برد به هواداران و بازیکنان تعلق دارد. فوتبال همین است و کاملا منصفانه نیز است. من خیلی خوشحالم که بازیکنانم به این شکل تلاش کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول