اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش ژاوی به «هو» شدن دمبله

ژاوی پس از برد درخشان بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید به تمجید از بازیکنان خود پرداخت.

واکنش ژاوی به «هو» شدن دمبله

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لالیگا بارسلونا در یک بازی دیدنی مقابل اتلتیکومادرید به برتری 4 بر 2 رسید تا به رده چهارم جدول صعود کند.

ژاوی پس از این برد گفت: همه تیم نیازمند این پیروزی بود. به نظرم این بازی می‌تواند باعث چرخش و احیای ما شود. ما می‌دانیم چقدر این مسابقات اهمیت دارد. ما در یک ساعت ابتدایی بازی ، عالی کار کردیم و با تلاش و سخت‌کوش ظاهر شدیم و به ایده اصلی خودمان باور داشتیم.

وی ادامه داد: سیمئونه یک جور دیگر فوتبال بازی می‌کند و یک حریف قدرتمند است. او فوتبال را می‌فهمد و به شکلی متفاوت آن را اجرا می‌کند.

ژاوی گفت: من از تماشاگران خواستم که از سوت زدن علیه دمبله دست بکشند. او در ورزشگاه «هو» شد و من از طرفداران خواستم که این کار را متوقف کنند.

وی ادامه داد: برنامه داشتم که دمبله وارد زمین شود ولی اخراج دنی آلوز همه چیز تغییر داد.

سرمربی بارسلونا گفت: اخراج دنی آلوز به نظرم خیلی سخت‌گیرانه بود. دوست ندارم خیلی در خصوص داوری حرف بزنم و برخی اتفاقات هستند که نباید آنها را خطا دانست. خیلی متوجه اخراج آلوز نشدم ولی این بخشی از فوتبال است.

وی گفت: پیش از اخراج آلوز ما با 11 نفر خیلی خوب حمله کردیم. از فضاها بهره بردیم و توانستیم از گابی و پدری خیلی خوب استفاده کنیم. آلوز کسی بود که تفاوت را در تیم رقم زد. ما امشب خیلی خوب بودیم و در نیمه اول خارق‌العاده بازی کردیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول