اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران افتتاح شد

مدیردرمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران با اعتبار310 میلیارد ریال افتتاح شد.

پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران اصغر بهور در آئین افتتاح پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران اظهار کرد: تأمین اجتماعی در بخش بیمه، درمان و سرمایه گذاری فعالیت دارد و با وجود فعالیت شرکت شستا کهگیلویه و بویراحمد از آن بی بهره بود.

 وی با اشاره به اینکه به گچساران باید توجه بیشترشود، بیان کرد: ۶۷ درصد معادل 95 هزار نفر در گچساران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران به عرصه 5 هزار و 734 متر و زیربنای 3 هزار و 800 متر با اعتباری افزون بر310 میلیارد ریال افتتاح شد.

بهور عنوان کرد: پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی دارای بخش های رادیولوژی و سونوگرافی، اتاق عمل سرپایی، داروخانه، تزریقات و بستری موقت، کلینیک تخصصی، آندوسکوپی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، بینایی سنجی و شنوایی سنجی و دارای تجهیزات رادیوگرافی دیجیتال( ساده، OPG، تک دندان)سونوگرافی، ماموگرافی، اکو کاردیوگرافی، تست ورزش و آندوسکوپی می باشد.

کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: جمهوری اسلامی به عنوان جزیزه امن با تدابیر حکیمانه رهبر و خدمت صادقانه تمام کسانی که تلاش می کنند زبانزد دنیا شده است.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم خدمات نظام جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم رسانده و جاهایی که قصور کردیم آن را پذیرفته و اعلام کنیم، انقلاب و خدمات و هر آنچه که هست متعلق به مردم می باشد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در استان ما بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی را به وضوح می بینید و تمام این امکانات و خدمات مربوط به انقلاب بوده و قبل از آن نیز وجود نداشته است.

حاجی زاده عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه ها در کنار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده و حضور پر رنگی داشته ولی محرومیت در این استان بسیار زیاد می باشد هر چند اقدامات بسیار خوبی توسط انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای آماده سازی زیر ساخت ها در استان باید اعتبارات زیادی هزینه شود، گفت:مردم این استان همیشه پای کار هستند و به نیاز کشور لبیک گفته اند و شایسته خدمت خوب می باشند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:استانی که دومین حوزه آبریز در کشوراست حق دارد که از منابع استفاده کند، احداث منابع پایداربرای برداشت آب در روی رودخانه های استان مهم می باشد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه افزایش چند برابری اعتبارات استان انجام شده، بیان کرد: از اقدامالت مهم در استان در حوزه آب می توان به احداث و پیشرفت پروژه سد تنگ سرخ ،مجوز سد سقاوه، احداث سدچم شیروطی کردن مراحل صدور مجوز برای دوسد آبریز و مارون 2 اشاره کرد. 

وی افزود: محور ارتباطی گچساران به گناوه با پیگیری های بسیار با اعتبار 520 میلیارد ریال از محل نفت مجددا فعال شده است، کمربندی گچساران نیز باید زودتر تکمیل شود وباند دوم آن نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازگشایی معبر بافت فرسوده در گچساران از اقدامات مهم است، ادامه داد: برای 208 خانوارکه در این معبر زندگی می کردند زمینی برای احداث مسکن آنها درنظر گرفته شد.

حاجی زاده اضافه کرد: شهر دوگنبدان منطقه ای نفت خیز و معبر ترانزیتی مهم در کشوراست و باید از سطح بالای خدمات درمانی برخوردار باشد و شرکت نفت و گاز گچساران با هماهنگی های فرمانداری این شهرستان می تواند خدمات بهتری را انجام دهد.

وی گفت: با افتتاح بیمارستان نرگسی وپلی کلینیک تأمین اجتماعی می توان خدمات درمانی مهمی را به این شهرستان ارائه داد.

روانبخش دیهیم فرماندار گچساران تصریح کرد: با توجه به اهمیت گچساران و وجود نفت و گاز و نقش مهم این شهرستان در محورهای ارتباطی متاسفانه شاهد نیمه کار بودن برخی از پروژه های این شهرستان هستیم.

وی گفت: امیدواریم که با تدابیراستاندارو دیگر مسئولان پروژه های نیمه کاره این شهرستان هر چه زودتر تکمیل شده تا شهروندان نیز از آنها بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران که در سال 1396 کلانگ زنی شده بود با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول