اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مهاجم مس به پیشنهاد پرسپولیس/ علیاری: زوج من و منشا خوب جواب داده است

مهاجم تیم مس به شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به خودش واکنش نشان داد.

واکنش مهاجم مس به پیشنهاد پرسپولیس/ علیاری: زوج من و منشا خوب جواب داده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید علیاری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: خدا را شکر پس از برد خوب مقابل سپاهان، تعطیلات خیلی خوبی داشتیم و مدتی است با حضور در تهران، تمرینات خوبی را برگزار می‌کنیم. همه بچه‌ها از لحاظ بدنی سرحال هستند. قبل از بازی با پدیده هم دو بازی دوستانه مقابل گل‌گهر و نفت آبادان انجام دادیم که به روند بازگشت تیم به شرایط مسابقه خیلی کمک می‌کند.

وی درباره اینکه تا چه اندازه امیدوار است خودش و تیم مس در ادامه نیم فصل دوم هم روند خوب ‌شان در  نیم فصل اول را تکرار کنند، گفت : خیلی به این موضوع امیدوار هستیم اما تیم مس همچنان جای کار زیادی دارد.  امتیازات الکی در نیم فصل اول از دست دادیم و می‌توانستیم بیشتر امتیاز جمع کنیم‌. به اینکه در نیم فصل دوم روند خوبی داشته باشیم امیدوار هستیم.

علیاری درخصوص شانس مس رفسنجان برای کسب سهمیه آسیا توضیح داد: ما جزو مدعیان هستیم. نمی‌گویم دنبال کسب سهمیه هستیم اما همه تلاش مان را برای کسب بهترین نتیجه و رتبه را کسب کنیم. 

وی درخصوص عملکرد خوب خودش و گادوین منشا در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: خدا را شکر. اولین سالی است که در کنار منشا هستم و این تدبیر کادرفنی خوب جواب داده است. 

مهاجم مس رفسنجان درباره شایعه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به خودش توضیح داد: من در جریان این موضوع نیستم و باشگاه باید صحبت کند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول