اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رئیس سازمان بهزیستی: ۴ هزار مسکن شهری و روستایی برای مددجویان ۲ معلول به بالا احداث می‌شود

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: ۴ هزار مسکن روستایی و شهری برای مددجویان ۲ معلول به بالا در سراسر کشور با مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته می‌‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی: ۴ هزار مسکن شهری و روستایی برای مددجویان ۲ معلول به بالا احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز علی‌محمد قادری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور ضمن حضور در استان ایلام و دیدار با استاندار گفت: چهار هزار مسکن روستایی و شهری برای مددجویان ۲ معلول به بالا در سراسر کشور با مشارکت بنیاد مستضعفان ساخته می‌‌شود.

وی افزود: باید به خانوارهای دارای ۲ معلول به بالا توجه کنیم  و از تمامی ظرفیت‌های استان برای کم‌کردن حفره محرومیت و توانمند سازی مددجویان استفاده کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت:حمایت از ایتام، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توانمندی‌های مددجویان از مهم‌ترین وظایف و ماموریت مددکاران سازمان بهزیستی است. 

وی با ذکر اینکه مردم ایلام در دفاع مقدس پایبندی خود را به نظام  ثابت کردند و  ماهم براساس رسالت و وظیفه خود  در حوزه که نیاز باشد خدمت کنی افزود: رویکرد این سازمان حمایت بیشتر از مناطق کم برخوردار است به طوری که محرومیت منابع غیر مولد، مولد شود و از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: کار مددکاری دلی و عاشقانه است و با علاقه‌ای که دارد به جامعه هدف خدمت می‌کند که این مساله بسیار مقدس و ارزشمند است.

قادری تاکید کرد: سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی است که سخت‌ترین کار در این سازمان مددکاری است به طوریکه هر مددکار ۵۰ وظیفه دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به پایین بودن حقوق و دستمزد مددکاران و کارکنان سازمان بهزیستی گفت:  با وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی رایزنی‌هایی در خصوص افزایش ردیف حقوق و دستمزد از ۲۱ درصد تا سقف ۵۰ درصد هستیم.

وی گفت: این سرزمین گذرگاه اربعین است و ظرفیت بسیاری در حوزه اقتصادی را داراست که وظیفه ما این است که  از این ظرفیت به نفع مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول