اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

در صحن امروز شورای شهر تهران چه گذشت؟

نائب رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جزئیات صحن امروز شورای شهر تهران ارائه داد.

در صحن امروز شورای شهر تهران چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جزئیات صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: امروز یکی از تصمیمات شورای شهر در مورد نما بود که در راستای صدور پروانه ساختمانی تصمیم خوبی اخذ شد و اصلاح وضعیت کمیته نما می‌تواند در زمینه صدور پروانه کمک کند.

وی افزود: همچنین یکی از دستورات مهم امروز شورا تعیین تکلیف برخی پرونده‌های ساختمانی مربوط به منطقه ۲۲ بود در واقع این پرونده‌ها چند سال معطل مانده بودند چرا که این ساختمان‌ها و مجموعه‌ها کارهایشان را براساس مصوبات قبلی انجام داده بودند اما مصوبه جدید جلوی کار آنها را گرفته بود.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: این در حالی است که برخی از مالکان در این پرونده‌ها تسویه کرده بودند و برخی قسمت‌هایی از کار را انجام داده و پرونده‌هایشان نیمه‌کاره رها شده بود.

وی خاطرنشان کرد: به علت موضوعات حقوقی که در این لایحه وجود داشت اعضای شورا به این نتیجه رسیدند که این مساله به کمیسیون شهرسازی برگردد تا با کمک معاونت شهرسازی مساله را حل کند.

سروری بیان داشت: درباره این لایحه برخی موضوعات مربوط به مسائل حقوقی عامه مردم و برخی دیگر مربوط به شهرداری بود و برای این‌که کار کارشناسی شود به کمیسیون برگشت داده شد.

گفتنی است؛ چهل و پنجمین جلسه از شورای ششم تهران امروز با غیبت 7 عضو و  حضور 14 عضو به ریاست پرویز سروری نایب رئیس شورا برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول