اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باقرپسند:اخلاق‌مداری در تمام ارکان ذوب‌آهن دیده می شود/می‌توانیم مقابل استقلال سربلند باشیم

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و با اخلاقی است و این مساله در تمام ارکان باشگاه دیده می‌شود.

باقرپسند:اخلاق‌مداری در تمام ارکان ذوب‌آهن دیده می شود/می‌توانیم مقابل استقلال سربلند باشیم

سعید باقرپسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیوستن به تیم ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به اصفهان آمدم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و تیم ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی خودش برسانیم. با توجه به کسب نتایج در نیم فصل اول، تمام تلاش ما این است که ذوب آهن به جایگاه خیلی بهتری ارتقا پیدا کند.

وی افزود: ذوب‌آهن را یک تیم بزرگ و ریشه دار و باشگاهی دیدم که می‌تواند آینده خوبی را برای من رقم بزند. طی صحبت‌هایی که با علی احسانی مدیرعامل باشگاه و همچنین مهدی تارتار سرمربی با دانش و خوش فکر تیم داشتم، به این قطعیت رسیدم که عضو ذوب آهن شوم. مدتی در تمرینات حاضر شدم و بسیار خوب و با نشاط بود. ذوب‌آهن تیم ریشه‌دار و با اخلاقی است و این مساله در تمام ارکان باشگاه دیده می‌شود. امیدوارم بتوانم کمک کنم که تیم به جایگاه اصلی خودش برگردد.

مهاجم ذوب‌آهن در مورد بازی اول این تیم پس از تعطیلات مقابل استقلال، عنوان کرد: هر دو از تیم‌های بزرگ و ریشه دار هم در کشور و هم در آسیا هستند. به هر حال بازی بسیار سختی  برای هر دو تیم خواهد بود ولی ما با هدایت کادرفنی ، همدلی و همکاری، تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با کسب سه امتیاز دیدار از زمین مسابقه خارج بشویم. تیم استقلال در صدر جدول است به همین دلیل این بازی سخت است. انشاالله با انگیزه‌ای بالایی که در بازیکنان تیم ما وجود دارد، از مسابقه سربلند بیرون می‌آییم.

باقرپسند در خصوص اینکه آیا حضورش به روند گلزنی ذوب آهن کمک می‌کند، گفت: در  لیگ امسال کلا گل های کمی رد و بدل شد  ولی تک تک ما به عنوان یک تیم باید از دفاع تا حمله همکاری کنیم که بتوانیم بیشتر گل بزنیم و نتایج بهتری کسب کنیم. گل زدن اینطور نیست که فقط من به عنوان یک مهاجم این کار را انجام می‌دهم بلکه نتیجه یک کار تیمی است. قطعا همه تیم تلاش خواهد کرد و من هم وظیفه‌ام را با نهایت تلاش و همدلی انجام می‌دهم.

وی تصریح کرد: از همه هواداران پرشور و با غیرت تیم به خاطر خیرمقدم هایشان تشکر می‌کنم. امیدوارم با صبر و حمایتشان به تیم ذوب آهن کمک کنند تا به جایگاه واقعی خودش برگردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول