اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

اجرای ۷۵درصدی نسخ الکترونیکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران

مدیرعامل سازمان بیمه تامین اجتماعی گفت: درتهران قبل از اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی تنها 40درصد این طرح اجرا می‌شد اما این آمار امروز به ۷۵ درصد در سطح بیمارستان های تامین اجتماعی رسیده است.

اجرای ۷۵درصدی نسخ الکترونیکی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی تهران

به گزارش خبرنگار گروه رفاهی و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران در باره آخرین جزئیات اجرای طرح نسخ الکترونیکی اظهار کرد: ممکن است مشکلاتی مانند قطعی و کندی در حوزه اجرای دفترچه های الکترونیکی وجود داشته باشد اما ما رصد می کنیم و آن مشکلات را حل می‌کنیم اما بعد از الزام قانونی طرح، علی رغم اینکه به سیستم و حوزه درمان ما فشار مضاعفی را وارد کرد اما رشد بسیار مطلوبی نسبت به گدشته وجود دارد.

وی افزود: در تهران قبل از اجرای طرح نسخ الکترونیکی، ۴۰ درصد اجرا می‌شد اما این رقم به ۷۵ درصد در بیمارستان های تامین اجتماعی رسیده است و در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به بیش از ۹۰درصد رسیده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: تمهیداتی پیش بینی کردیم که در مواقع قطعی،کندی و شرایط اضطراری به لحاط فناوری و سیستم ها مشکلی برای مردم به وجود نیاید و هزینه این مشکلات را مردم پرداخت نکنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول