اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دغاغله: هم قسم شدیم از سپاهان امتیاز بگیریم/فکری امسال هم نفت را در لیگ حفظ می‌کند

مدافع تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: محمود فکری سال قبل تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و امسال هم صددرصد این کار را انجام می‌دهد.

دغاغله: هم قسم شدیم از سپاهان امتیاز بگیریم/فکری امسال هم نفت را در لیگ حفظ می‌کند

علیرضا دغاغله در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تمرینی تیم نفت مسجدسلیمان در تعطیلات نیم‌فصل اظهار داشت: نزدیک به یک هفته است که در اردوی تهران هستیم. روزی دو جلسه در دو نوبت صبح و بعداز ظهر  تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و برای بازی روز شنبه مقابل سپاهان آماده می‌شویم.

وی در مورد بازی با سپاهان تصریح کرد: بازی سختی داریم ولی همه هم قسم شدیم که امتیاز بگیریم و با دست پر برگردیم. نیم فصل دوم شرایط سخت می‌شود. همه ما از مسئولین تا کادرفنی و بازیکنان باید همت کنیم که ان‌شاالله تیم در لیگ برتر بماند. تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم است. تلاش می‌کنیم و صددرصد تیم در لیگ برتر ماندنی می‌شود.

 مدافع نفت مسجدسلیمان افزود: کادر فنی  و در راس آن محمود فکری سعی کردند در این مدت از نظر روحی و روانی بازیکنان را آماده بازی با سپاهان کنند. فکری سال قبل تیم را در لیگ برتر حفظ کرد و امسال هم  صد درصد این کار را انجام می‌دهد. خدارا شکر تیم از نظر روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کرده و بچه‌ها تمرینات خوبی را انجام می‌دهند. امیدواریم که از بازی با سپاهان نتایج و اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

دغاغله با اشاره به ضررهای نفت مسجدسلیمان از داوری مسابقات عنوان کرد: واقعا در نیم فصل اول چند بازی از نظر داوری ضربه خوردیم. البته داورها هم مثل بازیکنان اشتباهاتی دارند اما امیدوارم نیم‌فصل دوم شاهد اشتباهات کم داوری باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول