اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فعالیت‌های جهادی با پشتوانه فکری، کارشناسانه و علمی است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: فعالیت‌های جهادی به صورت کارشناسانه و براساس اسناد بالادستی که در پشت آن فکر، اندیشه و علم قرار داشته انجام می‌گیرد.

فعالیت‌های جهادی با پشتوانه فکری، کارشناسانه و علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، شب گذشته مراسم تکریم فرماندار این شهرستان و معارفه سرپرست فرمانداری فردوس با حضور استاندار خراسان‌جنوبی همزمان با برگزاری جلسه شورای ادارای این شهرستان برگزار شد.

«جواد قناعت» استاندار خراسان‌جنوبی در این مراسم اظهارداشت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم گفتمان حاکم بر کشور تغییر کرده و در حال حاضر این گفتمان شامل گفتمان خدمت‌رسانی و نوکری مردم، انجام کار جهادی با حساب و کتاب و به طور شبانه‌روزی است.
وی تصریح کرد: این باور گذشته که فعالیت‌های جهادی بدون پشتوانه علمی بوده کاملا اشتباه بوده و باید بداینم این فعالیت‌ها به صورت کارشناسانه و براساس اسناد بالادستی که در پشت آن فکر، اندیشه و علم قرار داشته انجام می‌گیرد.

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به جریان یابی، جریان مؤمن در کشور گفت: براساس این جریان فتح سنگرها در عرصه بین‌المللی شتاب گرفته و همه چیز به نفع مردم کشور رقم می‌خورد.
قناعت با بیان اینکه در دوره‌های گذشته کم توجهی‌هایی به این استان صورت گرفته که مانع توسعه آن در برخی از بخش‌های اقتصادی شده است، یادآور شد: با توجه به شکل‌گیری جریان‌های جدید باید از این فرصت به نفع استان استفاده تا این عقب‌ماندگی‌ها به نحو احسنت جبران شود.

وی با اشاره به ایام دهه فجر و جشن 43 سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: این جشن را در حالی که سختی‌های زیادی در عرصه‌های داخلی، بین‌المللی و خاورمیانه داشته‌ایم برگزار می‌کنیم.

استاندار خراسان‌جنوبی، مردمی بودن، دینی بودن، تبعیت از رهبری عالم فرهیخته، وارد کردن دین به عرصه‌های اجرایی و اقتصادی، حکمرانی و گفتمان نو ملهم از امامین انقلاب، عدم وابستگی به شرق و غرب و دل نبستن به آنها، صدور انقلاب به اقصی نقاط جهان بدون زور و اجبار و غیره را از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران برشمرد.
وی رابطه ایران و روسیه و قراردادهایی که با این کشور صورت گرفته را در راستای منافع ملی و برد- برد عنوان کرد و گفت: تلاش دولتمردان کشور این بوده که تا این ارتباطات برای کشور منفعتی به دنبال نداشته باشد قراردادی به امضاء نرسد.

قناعت خاطرنشان کرد: رویکرد دولت سیزدهم، استفاده از نیروهای جوان و انقلابی بوده که بدون شک هر کجا نیروهای انقلابی بر مسند بنشینند، پیشرفت و ترقی سرعت بیشتری می‌گیرد.
گفتنی است در پایان این جلسه از تلاش‌های« حلاج‌مقدم» فرماندار فردوس قدردانی و «مهدی روشن» به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان منصوب شد.

مهدی روشن، متولد ۱۳۶۲ دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی کشاورزی بوده که عناوینی همچون مدیرامل تعاونی مسکن مهر فردوس، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی فردوس، کارشناس جهاد کشاورزی فردوس و عضو شورای اسلامی شهر فردوس را در سوابق اجرایی خود دارد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول