اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات قرآن شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات قرآن شد.

انقلاب اسلامی ایران باعث تجدید حیات قرآن شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان صبح امروز در مراسم آغاز مسابقات قرآنی زندانیان زن استان کردستان که در کانون اصلاح و تربیت شهر سنندج به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به بشر ارزانی نموده است و داروی تمام دردهای بشریت در این داروخانه معنوی و کارخانه انسان سازی موجود است.

وی افزود: قرآن از چنان ظرفیت و جامعیتی برخوردار است که می‌تواند تامین کننده نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تدارک زندگی سعادتمندانه باشد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان در ادامه تصریح کرد: قرآن صرفاً کتاب اخلاق و تربیت و معرفت نیست بلکه بخش زیادی از قرآن حاوی آموزه‌های سیاسی و اجتماعی و مسائل مهمی همچون استقلال، آزادی و نفع طاغوت‌های زمانه و استکبارستیزی است.

سادات در ادامه افزود: قیام ملت ایران به جهت تجدید حیات قرآن و آموزه‌های قرآنی که به فراموشی سپرده شده بود صورت گرفت و با اعتصام به قرآن کریم بود که ملت ایران در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی پیروز شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول