اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اراذل و اوباش کوی غفاری ساری در دام قانون/ اشد مجازات برای اقدامات شرورانه

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری ۵ نفر از متهمان اصلی درگیری‌های اخیر در کوی غفاری شهر ساری خبر داد و گفت: متهمان به جرم قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم و امنیت عمومی، شرب خمر، تمرد و مقابله با مأموران انتظامی در حال انجام وظیفه دستگیر و پرونده در حال بررسی است.

اراذل و اوباش کوی غفاری ساری در دام قانون/ اشد مجازات برای  اقدامات شرورانه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری ۵ نفر از متهمان اصلی درگیری‌های اخیر در کوی غفاری شهر ساری خبر داد و اظهار کرد: حسب گزارش ضابطان دستگاه قضایی از صحنه درگیری اراذل و اوباش منطقه کوی غفاری ساری با مأموریا ناجا و انتشار تصاویر این درگیری در فضای مجازی، در نخستین ساعات این حادثه دستورات قضایی لازم از سوی دادستان مرکز استان صادر شد.

 وی گفت: به جهت اهمیت و حساسیت این موضوع، پس از اقدامات اولیه قضایی، عوامل انتظامی به محل مورد نظر عزیمت کردند که پنج نفر از اراذل و اوباش را در کمترین زمان ممکن دستگیر و متهمین با صدور قرار بازداشت روانه زندان و پیگیری‌ها برای دستگیری سایر متهمین نیز ادامه دارد.

 اکبری با بیان اینکه پرونده قضائی در یکی از شعبات بازپرسی دادسرای ساری تشکیل و در مرحله تحقیقات مقدماتی است، افزود: متهمان به جرم قدرت نمایی با سلاح سرد، اخلال در نظم و امنیت عمومی، شرب خمر، تمرد و مقابله با مأموران انتظامی در حال انجام وظیفه دستگیر و پرونده در حال بررسی است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران مبارزه جدی و مستمر با هرگونه اخلال در نظم و امنیت عمومی را مهمترین مأموریت دستگاه قضا دانسته و خاطرنشان کرد: با برهم‌زنندگان نظم، امنیت و آرامش جامعه هیچ مماشاتی نخواهیم داشت و به مردم عزیز استان مازندران اطمینان می‌دهیم اشد مجازات بدون هیچ اغماض قانونی در انتظار اقدامات شرورانه و ضدامنیت عمومی خواهد بود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول