اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آجورلو: استقلال برای قهرمانی به حردانی نیاز داشت/او می‌تواند سرمایه فنی و اقتصادی خوبی برای استقلال باشد

مدیرعامل استقلال گفت: برای قهرمانی به حضور صالح حردانی نیاز داشتیم و او می تواند سرمایه فنی و اقتصادی خوبی برای استقلال باشد.

آجورلو: استقلال برای قهرمانی به حردانی نیاز داشت/او می‌تواند سرمایه فنی و اقتصادی خوبی برای استقلال باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان جلسه امضای قرارداد صالح حردانی اظهار داشت:  حردانی می‌تواند سرمایه فنی و اقتصادی خوبی برای استقلال باشد. ما ایشان را در کنار تیم استقلال برای قهرمانی نیاز داشتیم. کادرفنی این خواسته را داشت و خوشحالم که این اتفاق خوب رقم خورده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به حردانی گفت: امیدوارم بتوانی در جام حذفی و لیگ، کمک موثری کنی. هواداران منتظر تو بودند. استقلال تیم بزرگی است و کسانی که در آن بازی می‌کنند، باید دل و خواسته‌شان با استقلال باشد.

پس از صحبت‌های مصطفی آجورلو، صالح حردانی گفت: خدا را شکر می‌کنم که امروز این افتخار را کسب کردم که در خدمت شما باشم و ان‌شاءالله که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و بهترین بازی‌ها را ارائه دهم و در نهایت بتوانیم با کمک هواداران عزیز استقلال، بازیکنان و تلاش کادرفنی، قهرمانی لیگ و حذفی را به دست آوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول