اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه در خراسان‌جنوبی به ارزش بیش‌از 2421 میلیارد ریال

مسؤول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: ارزش ریالی مجموع کمک‌های صورت گرفته در راستای اجرای این طرح در استان از ابتدای امسال تا پایان هفته بسیج 2 هزار و 421 میلیارد و 694 میلیون و 773 هزار و 413 ریال بوده است.

اجرای طرح کمک‌های مؤمنانه در خراسان‌جنوبی به ارزش بیش‌از 2421 میلیارد ریال

«مهدی هنری» مسؤول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: یکی از فعالیت‌هایی که سازمان بسیج سازندگی با شیوع کرونا در استان همزمان با سراسر کشور آغاز کرده طرح نهضت کمک‌های مؤمنانه برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی از این بیماری بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا هفته بسیج در راستای اجرای این طرح ۱۸۶ هزار و ۷۱۴ بسته معیشتی به ارزش ۵۶۸ میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۳۵۳ ریال در بین نیازمندان استان توزیع شده است، تصریح کرد: همچنین در طی این مدت و در قالب این طرح ۱۴ هزار و ۵۶۳ دست کفش و لباس، ۴ هزار و ۳۱۱ عدد لوازم خانگی، ۶ هزار و ۵۹۷ کارت هدیه، ۳ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۵۰۷ پرس غذای گرم، ۷۵۷ هزار و ۷۳۵ قرص نان، ۳۰ هزار  و ۳۱۰ عدد آب معدنی، ۱۲۰ هزار و ۷۶۳ کیلوگرم گوشت قربانی و ۹۲ هزار و ۴۸۴ بسته بهداشتی در استان توزیع شده است.

اهدای ۸۰۹ سری جهیزیه در استان

مسؤول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه یکی دیگر از خدمات خیرخواهانه در این طرح آزدی زندانیان جرائم غیرعمد می‌باشد، گفت: در این حوزه از ابتدای امسال تا هفته بسیج در استان ۲۳۴ نفر از زندانیان غیرعمد محبوس در زندان‌های استان با پرداخت ۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال آزاد شدند.

هنری با بیان اینکه کمک به مقوله مهم ازدواج یکی دیگر از فاکتورهای اجرایی برای طرح کمک‌های مؤمنانه بوده است، یادآور شد: در این راستا ازابتدای امسال تا پایان هفته بسیج در سطح استان ۸۰۹ سری جهیزیه تهیه و به خانه نوعروسان محروم استان ارسال شده است.

وی با تأکید بر اهمیت اشتغالزایی و فعالیت سازمان بسیج سازندگی برای کمک به این حوزه افزود: از ابتدای سال جاری تا هفته بسیج ۲ هزار و ۳۴ مورد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۳۸۲ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال پرداخت شده است.

بازسازی ۲۹۲ واحد مسکونی محرومان استان

مسؤول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی از پرداخت وام قرض‌الحسنه به یک‌هزار و ۴۰۰ نفر در استان در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه از ابتدای امسال خبر داد و اضافه کرد: مجموع مبلغ این تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۴۷ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال بوده است.

هنری یادآور شد: همچنین در طی این مدت و در قالب این طرح ۲۹۲ واحد مسکونی محرومان در استان با اعتباری بیش‌از ۳۵ میلیارد ریال بازسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی مجموع کمک‌های صورت گرفته در راستای اجرای این طرح در استان از ابتدای امسال تا پایان هفته بسیج ۲ هزار و ۴۲۱ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۴۱۳ ریال بوده است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول