اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار در مینودشت

سیزدهمین رزمایش همدلی و کمک مومنانه در قالب توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در شهرستان مینودشت برگزار شد

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار در مینودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیزدهمین رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه همزمان با دهه فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی  به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان معادل ۴۵۰ میلیون تومان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین شهرستان مینودشت در سالن سپاه این شهرستان برگزار شد.

رضا کشیری امام جمعه مینودشت در جمع میهمانان این برنامه اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرمود در اموال شما حقی برای محرومان قرار دادیم و این درحالی است که بسیاری از آیات قرآن را آیات مربوط به زکات، صدقات و انفاق تشکیل می‌دهد و مصداق این است که خداوند متعال از ما می‌خواهد در امدادرسانی به همنوعان خود دریغ نکنیم.

 وی با بیان اینکه تاکنون ملت ایران در وضعیت کرونا کمک‌های فراوانی داشتند، افزود: ملت ما ملت باسخاوت و نوعدوستی است و از کمک به همنوعان خود هیچ‌گاه دریغ نکرده‌ است و در حد توان به یکدیگر مساعدت کرده‌ و می‌کنند و امیدواریم این نوع‌دوستی ادامه پیدا کند.

عباس خسروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت نیز در این برنامه همراهی بسیج با مردم را از الطاف الهی دانست و افزود: از اینکه بتوانیم خدمتی به مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان مینودشت داشته باشیم افتخار می‌کنیم.

 وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران این امر خیر خاطرنشان کرد: در این مرحله از رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به همت سپاه نینوا استان، ناحیه، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی بسیج شهرستان یک‌هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه شده است و به خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول