اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جمع آوری سازه تبلیغاتی غیرشرعی در تهران/ 50 پنل سازه دیجیتالی جایگزین بیلبوردهای سنتی می شود

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران از جمع آوری سازه تبلیغاتی که بدون کسب مجوز از این سازمان به تبلیغ طلا برای مردان اقدام کرده بود خبر داد و گفت: با شرکت تبلیغاتی متخلف برخورد قانونی صورت گرفته است.

جمع آوری سازه تبلیغاتی غیرشرعی در تهران/ 50 پنل سازه دیجیتالی جایگزین بیلبوردهای سنتی می شود

به گزارش خبرنگار فارس، اخیرا تبلیغ یک گالری طلا با تصویر یک بازیگر مرد جوان در یکی از بزرگراههای تهران باعث اعتراض جامعه دیندار شده است.

آنها با انتقاد از اینکه چرا باید طلا که در شرع اسلامی استفاده اش برای مرد حرام اعلام شده در تبلیغات شهری جای بازکنند، از طریق سامانه های شهرداری تهران خواستار جمع شدن این بیلبورد تبیغاتی شدند.

امیر جهانگیری معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس از جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی خارج عرف این شرکت از سطح شهر تهران خبر داد و گفت: این شرکت تبلیغاتی، طرح هایی را که مغایر با طرح های تائید شده از سوی سازمان زیباسازی برای تبلیغ یک برند طلا در سطح شهر به کاربرده بود که با آن برخورد شد.

وی با اشاره به اینکه این تبلیغات تنها در دو نقطه تهران مجوز اکران داشتند گفت: در یکی از مجوزها تصویر مدل مرد برای تبلیغ طلا استفاده شده بود که جمع آوری شد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه با شرکت تبلیغاتی برخورد قانونی صورت گرفته است و کل سازه ها جمع آوری شده و سازه های جدیدی جایگزین سازه های قبلی شده است. ابراز داشت: به هیچ عنوان زیربار مماشات با چنین مسائلی نمی رویم و گفته ایم بدون اعلام نظر سازمان زیباسازی حتی با تاییدیه ارشاد اکران صورت نگیرد.

وی ادامه داد: بعد از اینکه شرکت ها مجوز ارشاد را اخذ کنند باید محتوای تائید شده را جهت بررسی به سازمان زیباسازی ارائه دهند، چون ممکن است حتی مجوز ارشاد هم با ممیزی ما متفاوت باشد.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین از برنامه های سازمان زیباسازی برای توسعه تبلیغات فرهنگی از طریق سازه های سطح شهر خبر داد گفت: سازه های پنل دیجیتال بعد از مرحله کارشناسی اکنون به مرحله مزایده رسیده تا با استاندارها و فرآیندهای که می توانیم تعریف کنیم تا سه ماه اول سال آینده بیش از 50 نقطه شهر تهران سازه دیجیتال نصب شود.

وی افزود: بیش از 15 درصد این سازه ها برای تبلیغ موضوعات فرهنگی از جمله نمایش تصاویر شهدا، بوم شناسی و... مورد استفاده قرار می گیرند.

جهانگیری با اشاره به اینکه مدل اکران این سازه ها  داری طرح اکران است و در ساعات مختلف تبلیغات مختلف خواهد داشت، گفت: سازه های تبلیغاتی تهران در حال ارتقا هستند و این سازه های دیجیتالی بر روی عرشه ها موجود قرار می گیرند تا سازه های سطح شهر تهران بهینه استفاده شود چراکه دیگر در دنیا مدل تبلیغات تغییر کرده و به سمت فضای دیجیتالی حرکت کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول