اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

بازگشایی پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت پس از بازسازی و بهسازی

پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت به عنوان بزرگترین سامانه عرضه آبزیان پایتخت، پس از بازسازی و بهسازی بازگشایی شد.

بازگشایی پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت پس از بازسازی و بهسازی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،در پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت، روزانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ تُن انواع آبزیان سردآبی، گرم‌آبی و پرورشی عرضه می‌شود که از این مقدار، ۷۵ درصد را ماهیان پرورشی، ۲۱ درصد را انواع ماهی جنوب و ۴ درصد را نیز انواع ماهی شمال تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، از آن جا که سلامت شهروندان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران محسوب می‌شود، به منظور ارتقاء و بهبود استانداردها و ضوابط موجود در زمینه بهداشت مواد غذایی و تأمین سلامت شهروندان و در تعامل و همکاری با دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران و مرکز بهداشت شرق تهران، اقدام به بازسازی و بهسازی این سامانه شده است.

این گزارش خاطرنشان می‌‌کند، با توجه به اینکه پایانه آبزیان میدان میوه و تره بار بعثت، بخش قابل توجهی از نیاز مردم پایتخت و شهرها و استان‌های همجوار را به آبزیان تأمین می‌کند، تخریب، بازسازی و بهسازی این سامانه از خردادماه سال جاری، آغاز و در مدت زمان کمتر از ۸ ماه، تکمیل و راه‌اندازی شد.

گفتنی است، در این بازگشایی، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جرایم پزشکی، بهداشتی و دارویی تهران و رییس مرکز بهداشت شرق تهران، ضمن ابراز رضایت از عملکرد میدان میوه و تره بار بعثت و اقدامات به عمل آمده به منظور بازسازی و بهسازی پایانه آبزیان این میدان، از همکاری و تعامل خوب سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اجرا و رعایت استانداردها و موازین بهداشتی تقدیر کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول