اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

لطیفی: اختلافات عجیبی در رایکا بود/ بازیکنان به هم پاس نمی دادند

سرمربی سابق تیم فوتبال رایکا بابل گفت: اختلاف ها در تیم ریشه دار شده بود و قبل از این اختلاف ها بحث بومی و غیر بومی بودن بین بازیکنان هم وجود داشت.

لطیفی: اختلافات عجیبی در رایکا بود/ بازیکنان به هم پاس نمی دادند

علی لطیفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دلیل استعفا از سمت خود در رایکا اظهار داشت: در باشگاه قرار بر این بود که در نیم فصل دوم بازیکن جذب کنیم. در تیم یکسری مشکلات به وجود آمد. ما تیمی ساختیم تا هواداران از آن لذت  ببرند که نمونه بارز آن را در بازی با خیبر و مس شهر بابک دیدیم. 

وی افزود: مقابل خوشه طلایی، سایپا و شمس آذر قزوین در هر بازی بیش از 10 موقعیت گل خلق کردیم. چیزی که ما را آزار می داد این بود که نمی توانستیم این موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم. در این 3 بازی بازیکنان می توانستند با یک پاس در عرض هم تیمی خود را صاحب موقعیت خوب گلزنی کنند ولی این کار را انجام نمی دادند و به من می گفتند که چون او به من  پاس نداده من هم این کار را نمی کنم. 

سرمربی سابق رایکا گفت: اختلاف ها در تیم ریشه دار شده بود و قبل از این اختلاف ها بحث بومی و غیر بومی بودن بین بازیکنان هم وجود داشت. تلاش کردم با تجربه ای که دارم بین آنها رفاقت ایجاد کنم ولی این اتفاق نمی افتاد. ما در بازی با سایپا 2 گل به ثمر رساندیم در حالی که می توانستیم 3 یا 4 گل بزنیم که به دلیل خودخواهی بازیکنان موفق به گلزنی نمی شدیم.

لطیفی ادامه داد: اختلافات عجیب و غریبی را در تیم دیدم، تنها بودم و هر کاری کردم که آن ها را با هم رفیق کنم نشد. مگر می شود که بازیکن پول بگیرد و به خاطر اختلاف با یکدیگر به تیم آسیب بزند؟ بارها به آنها گفتم این مشکلات به خودتان ضرر می زند و تیم های دیگر برای جذب شما می ترسند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیمی پیشنهاد سرمربیگری دارید یا خیر عنوان کرد: مدت ها بود پیشنهاداتی به من می شد مثل چوکای تالش اما آنها هم تیمی در بحران بودند. در باشگاه رایکا تجربه ای کسب کردم تا هرگز تیمی که شرایط این گونه دارد را قبول نکنم. حاضرم پیشنهاد یک تیم لیگ برتری بحران زده را قبول نکنم ولی یک تیم لیگ دسته دومی که شرایط آن خوب است را قبول کنم. 

لطیفی تصریح کرد: دو تیم لیگ یک و لیگ دسته دومی با من صحبت کردند اما شرایطشان مانند رایکا است که من دیگر تیمی با این شرایط را بر عهده نمی گیرم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول