اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شد

در مراسمی با حضور معاون وزیرآموزش و پرورش، محمد قویدل به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد قویدل معاون اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان جایگزین ایرج بیت الهی شد.

در این مراسم که انتظار می‌رفت با حضور استاندار و یا معاونان وی برگزار شود اما پویافر مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری هرمزگان و حجت الاسلام میرزایی مشاور استاندار از سوی استانداری هرمزگان حضور یافته بودند.

صادق ستاری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در سخنانی در این مراسم با اشاره به نگاه ویژه دولت به حوزه فعالیت این وزارتخانه، شیوع بیماری کرونا را یکی از چالش‌های حوزه آموزش و پرورش برشمرد و بیان داشت: افت تحصیلی دانش‌آموزان در این مدت کاملا مشهود است و لذا بر اساس خواست رئیس جمهور، حضوری شدن مدارس برای جبران افت تحصیلی دانش آموزان صورت می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در کنار رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانش آموزان، فعالیت مدارس باید به صورت حضوری باشد ولی در ستاد کرونا برای مدیریت و مهار وضعیت شیوع سویه جدید این بیماری، اختیار به استان‌ها داده شده تا بتوانند بر اساس وضعیت کرونا، این شرایط را کنترل کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از نام نویسی از متقاضیان استخدامی در آموزش و پرورش برای شرکت در این آزمون تا پایان اسفند خبر داد و عنوان داشت: این آزمون در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول