اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد

با حضور رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا ابراهیمی به عنوان سرپرست آموزش و پرورش استان اصفهان منصوب و از تلاش‌های محمد اعتدادی تقدیر شد.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن زارعی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان در سالن همایش ادب اصفهان اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر را گرامی می‌داریم و امیدوارم در پاسداشت اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی که در راه آن شهدای زیادی تقدیم انقلاب شده است، تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: فرصتی است که اصولی که به خاطر آن شهید دادیم و انقلاب کردیم را بازخوانی کنیم چرا که خیلی‌ها در گذشته از این اصول عقب نشینی کردند و البته ضربه هم خوردند.

زارعی ادامه داد: باید نسلی را آموزش و پرورش تربیت کند که بتواند روی پای خودش بایستد و آنچه نقطه عطف سند تحول بنیادین است تربیت دانش‌آموزانی است که بتوانند آینده درخشانی را برای کشور رقم بزنند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج گفتمان علمی، گفت: اگر علم را در دست داشته باشیم، قطعا قدرت در دست ما خواهد بود و این را ما به وضوح دیدیم که هرجا علم را به دست آوردیم و تولید علم کردیم، نیازی به بیگانگان نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: البته ما هم منتظر نایستادیم و در همین دوران کرونا مشاهده کردید که در عرصه تولید واکسن کرونا، روی پای خود ایستادیم و در این زمینه‌ها تحریم‌های دشمنان بی‌اثر شد و توانستیم آن را خنثی کنیم.

زارعی ادامه داد: اگر کشتی آموزش و پرورش لطمه‌ای هم دیده، نیاز است به دست توانای معلمان این کشتی ترمیم شود و به حرکت خود ادامه دهد چرا که هیچکس خارج از این مجموعه نمی‌تواند این مجموعه را هدایت کند.

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ظرفیت اصفهان بسیار زیاد است و این توان در خیلی از افراد آموزش و پرورش وجود دارد که باید از ظرفیت آن‌ها در مجموعه آموزش و پرورش استان اصفهان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اصفهان را تنها نگذارید و نیاز است هم فرهنگیان و هم مجموعه حاکمیتی به کمک وی بیایند تا آموزش و پرورش استان اصفهان اعتلا پیدا کند.

امیررضا نقش، معاون هماهنگی امرو اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این جلسه اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان در دوسال گذشته شرایط سختی را به لحاظ کرونا پشت سر گذاشت که البته عملکرد آن قابل قبول بوده است.

وی تصریح کرد: مجموعه استانداری اصفهان هر نوع حمایت و پشتیبانی که در حوزه آموزش و پرورش نیاز است را انجام خواهد داد و باید دست به دست هم دهیم تا یکایک مشکلات آموزش و پرورش استان اصفهان را حل کنیم و بتوانیم در راستای سند بنیادین تحول آموزش و پرورش که بسیار سند بالادستی مهمی است، حرکت کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول