اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اقدام‌های مُسکن‌وار برای حل مشکل جاده تیغاب پیشوا/ لزوم پیگیری برای چهار بانده شدن محور

دادستان پیشوا گفت: دستگاه قضایی بر اساس نقشی که دارد اعلام آمادگی می‌کند که همراه مسئولان اجرایی و برای منافع مردم، در صورت نیاز به تعریض و وجود ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر پروژه محور تیغاب، ورود کرده و کمک کند تا هر چه سریعتر مسائل موجود برطرف شود.

اقدام‌های مُسکن‌وار برای حل مشکل جاده تیغاب پیشوا/ لزوم پیگیری برای چهار بانده شدن محور

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا طهماسبی دادستان شهرستان پیشوا صبح امروز در بازدید از روند ایمن سازی جاده تیغاب، اظهار کرد: امروز مسئولان برای رفع مشکلات جاده تیغاب به طور جهادی پای کار آمده‌اند.

وی گفت: لازم بود در وهله اول اقدام‌های مُسکن‌وار انجام شود ولی خواسته شهرستان این است که این جاده به عنوان یک جاده مواصلاتی و بین شهری سه شهرستان دیده شود و صرفا به عنوان یک جاده محلی به آن نگاه نگردد. 

دادستان پیشوا افزود: اگر آن را یک جاده فرعی و محلی بینیم با آزادسازی حریم این جاده، با توجه به افزایش سرعت خودروها، تصادفات بیشتری رخ خواهد داد. 

طهماسبی بیان کرد: همگام با پیگیری کد شناسه برای این جاده، لازم است موضوع چهار بانده شدن آن نیز دنبال شود تا در آینده، بودجه‌های متناسب با آن تامین گردد و با جدا کردن حد فاصل بین رفت و برگشت، از تصادفات بعدی جلوگیری شود. 

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی بر اساس نقشی که دارد اعلام آمادگی می‌کند که همراه مسئولان اجرایی و برای منافع مردم، در صورت نیاز به تعریض و وجود ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر پروژه، ورود کرده و کمک کند تا هر چه سریعتر مسائل موجود برطرف شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول