اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سارق شیرآلات آتش‌نشانی دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری سارق شیرآلات آتش‌نشانی با 7 فقره سرقت در پردیس خبر داد.

سارق شیرآلات آتش‌نشانی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق شیرآلات آتش نشانی در پردیس، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت شیرآلات آتش نشانی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: ماموران کلانتری ۱۴ فاز یازده با اقدامات پلیسی موفق شدند متهم را که با خودروی پژو اقدام به سرقت می‌کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. 

وی افزود: متهم که از افراد سابقه دار نیز بوده در مواجهه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به 7 فقره سرقت شیر آلات آتش نشانی اعتراف کرد.

عبدیان با اشاره به توقیف خودرو متهم و معرفی وی به مراجع قضائی بیان کرد: لازم است شهروندان در توجه به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس بیش از پیش توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را برای بررسی تخصصی از طریق تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول